Nie mogę kompa uruchomic


(misiek~2_1) #1

Mam niemały problem, z którym walczę cały dzień. :frowning:

Formatowałem dysk kumpla i instalowałem na nim xp. Wyjąłem jego dysk i wsadziłem do siebie. U mnie system na dysku działał w 100%, więc poszedłem z dyskiem do kumla go zainstalować.

Włączam kompa, patrze bios wykrył jest ok :slight_smile: , a tu nagle pojawia się czarny ekran z mrugającą kresyczką i tak zostaje :-x

Proszę o pomoc w czym tkwi problem.


(D Ark) #2

Ze niby skopiowales zainstalowany system z kompa na kompa? NI DY RYDY


(Damian560) #3

a więc skopiowałeś czy instalowałeś. Jeśli skpiowałeś to :

a jeśli instalowałeś to system Windows zainstalował kontrolery i sterowniki to TWOJEJ konfiguracji sprzętowej dlatego nie mowy żeby odpaliło


(misiek~2_1) #4

nie po prostu wyjąłem dysk z jego kompa i przeprowadziłem instalację na swoim


(D Ark) #5

No to nie bedzie to dzialalo, tak jak to opisal Herman.


(misiek~2_1) #6

Ale jeśli wyjąłem jego dysk i zainstalowałem go u siebie jako dysk podstawowy (zrobiłem to po to aby było szybciej bo komp kumpla troszkę przymula).

To przecież tak samo jakbym ze swoim dyskiem z sys. załóżmy xp,

pójść do wyjąć jego dysk i włożyć mój

To przecież działa.


(JNJN) #7

U siebie na kompie co najwyżej możesz zdjąć z jego dysku partycje,założyć i sformatować.

Cały proces instalacji systemu przeprowadź na podłączonym dysku w jego kompie.

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=25048


(misiek~2_1) #8

Dzięki rozumiem

:slight_smile: