Siemka. Mój problem polega na tym że nie mogę otworzyć dysku D: przez dwukrotne kliknięcie.Muszę PPM i “Eksploruj”. Mój Log: http://wklej.org/id/201931/
Bardzo proszę o pomoc
Siemka. Mój problem polega na tym że nie mogę otworzyć dysku D: przez dwukrotne kliknięcie.Muszę PPM i “Eksploruj”. Mój Log: http://wklej.org/id/201931/
Bardzo proszę o pomoc
Pokaż logi:
Przestawiasz w nim Processes na All oraz wklejasz w dolne białe okienko Custom Scans/Fixes :
Klikasz Run Scan.
W GMER nic nie zmieniamy -> wciskamy Szukaj (skan potrwa kilkadziesiąt minut) -> po skanie Kopiuj.
W przypadku restartu w czasie skanowania odznacz Urządzenia oraz Pliki.
Jaki błąd?
Wyłączyłeś programy ochronne?
To może być coś gorszego.
Pobierz OTL na nowo, już w czasie pobierania zmień mu nazwę na losową z rozszerzeniem .com
Czekam dalej na log System Repair Engineer.
Zrobiłem tak jak napisałeś i teraz mi sie normalnie otworzył OTL i to jego log: http://wklej.org/id/201984/ a ten z System Repair Engineer: http://wklej.org/id/201996/
Wklej w OTL:
Kliknij Run Scan i pokaż log.
Wklej w OTL:
Run Fix , potem log z usuwania.
Wykonaj pełny skan Malwarebytes’ Anti-Malware - znalezione obiekty usuń.
Gdy będą wirusy pokaż raport.
Dobra wklejiłem to i wszędzie pisało w logu sucsesfuly i już jest wszystko ok Dzięki dzięki dzięki bardzo I jeszcze wyśle ten raport ze skanu.