Przed świętami kupiłem nową drukarkę Brother DCP - J105. Po podłączeniu mogę bez problemów kopiować i drukować wszystkie dokumenty - obydwie czynności robię z panelu drukarki, lub ze strony którą chce wydrukować.
Problem w tym, że za żadne skarby nie mogę otworzyć programu ControlCenter4, który służy do kompleksowej obsługi ów drukarki, a w szczególności do skanowania.
Wszystko zainstalowałem poprawnie, komputer nie wyświetlał żadnych komunikatów podczas instalacji. Jednak, gdy klikam ikonę CC4 pojawia się jasnobłękitne kółeczko windows-a, mieli parę sekund po czym nic się nie dzieje. Zero reakcji, zero komunikatów. Tak jakbym klikał na skrót programu, którego już nie ma w pamięci komputera.
Program CC4 zajmuje w zakładce "Pliki programów (x86) blisko 83MB.
Gdzy otworzyłem Menedżera Urządzeń zobaczyłem, że w momencie próby otwierania CC4 otwiera się program DSD_2400. Usunąłem go, jednak bez rezultatu.
W dalszym ciągu nie mogę dostać się do CC4.
Postanowiłem odinstalować cały pakiet oprogramowania drukarki i ściągnąć go na nowo - bezpośrednio ze strony producenta (rada z infolinii).
Jak się łatwo domyśleć, również bez efektu.
Bardzo proszę o rady. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem
*UWAGA
Musisz być zalogowany jako Administrator.
Zamknij aplikację ControlCenter jeżeli jest aktualnie uruchomiona.
Utwórz folder tymczasowy na twardym dysku jako lokalizację na pobrany plik, np. C:\brodnt
Pobierz plik do folderu tymczasowego.
Po zakończeniu pobierania, dwukrotnie kliknij pobrany plik w celu rozpakowania.
Dwukrotnie kliknij rozpakowany plik "ControlCenter4 Updater.exe".
Wykonuj instrukcje dotyczące instalacji pojawiające się na ekranie.
Dla pewności rozpakuj klikając prawoklikiem i wybierz uruchom jako Administrator i następnie przy instalacji klikając
“ControlCenter4 Updater.exe” też z prawokliku jako Admin.
Przed instacją odinstaluj dla pewności oczyść system CCleanerem (nie zapomnij o rejestrze). Po restarcie dopiero spróbuj zainstalować jak napisałem powyżej.