Nie mogę otworzyć programu do obsługi drukarki


(Szantyr) #1

Witam

 

Bardzo proszę o pomoc.

Przed świętami kupiłem nową drukarkę Brother DCP - J105. Po podłączeniu mogę bez problemów kopiować i drukować wszystkie dokumenty - obydwie czynności robię z panelu drukarki, lub ze strony którą chce wydrukować.

Problem w tym, że za żadne skarby nie mogę otworzyć programu ControlCenter4, który służy do kompleksowej obsługi ów drukarki, a w szczególności do skanowania.

Wszystko zainstalowałem poprawnie, komputer nie wyświetlał żadnych komunikatów podczas instalacji. Jednak, gdy klikam ikonę CC4 pojawia się jasnobłękitne kółeczko windows-a, mieli parę sekund po czym nic się nie dzieje. Zero reakcji, zero komunikatów. Tak jakbym klikał na skrót programu, którego już nie ma w pamięci komputera.

Program CC4 zajmuje w zakładce "Pliki programów (x86) blisko 83MB.

Gdzy otworzyłem Menedżera Urządzeń zobaczyłem, że w momencie  próby otwierania CC4 otwiera się program DSD_2400. Usunąłem go, jednak bez rezultatu.

W dalszym ciągu nie mogę dostać się do CC4. 

Postanowiłem odinstalować cały pakiet oprogramowania drukarki i ściągnąć go na nowo - bezpośrednio ze strony producenta (rada z infolinii).

Jak się łatwo domyśleć, również bez efektu.

Bardzo proszę o rady. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem

 


(mrFreeze) #2

http://download.brother.com/welcome/dlf102719/CC4updater_424611.EXE

Rozumiem, że to pobrałeś?

*UWAGA



Musisz być zalogowany jako Administrator.



Zamknij aplikację ControlCenter jeżeli jest aktualnie uruchomiona.



Utwórz folder tymczasowy na twardym dysku jako lokalizację na pobrany plik, np. C:\brodnt



Pobierz plik do folderu tymczasowego.



Po zakończeniu pobierania, dwukrotnie kliknij pobrany plik w celu rozpakowania.



Dwukrotnie kliknij rozpakowany plik "ControlCenter4 Updater.exe".



Wykonuj instrukcje dotyczące instalacji pojawiające się na ekranie.

Dla pewności rozpakuj klikając prawoklikiem i wybierz uruchom jako Administrator i następnie przy instalacji klikając

“ControlCenter4 Updater.exe” też z prawokliku jako Admin.

 

Przed instacją odinstaluj dla pewności oczyść system CCleanerem (nie zapomnij o rejestrze). Po restarcie dopiero spróbuj zainstalować jak napisałem powyżej.

 


(Szantyr) #3

Dokładnie tak zrobiłem jak napisałeś. Niestety rezultatów brak.


(mrFreeze) #4

Zainstaluj to

 

http://download.brother.com/welcome/dlf100644/DCP-J105-inst-A1-eu3.EXE


(Szantyr) #5

Niestety nic nie pomogło. Zrobiłem format i dopiero teraz wszystko odpaliło.

Temat zamykam.