Witajcie.
Tak,jak w temacie opcja nie dziala chyba tylko przy tej aplikacji.
Da sie cos z tym zrobic?
Win 10 Pro,64bit.
Zalaczam zrzut.
https://zapodaj.net/1d17ea84000bb.png.html
Witajcie.
Tak,jak w temacie opcja nie dziala chyba tylko przy tej aplikacji.
Da sie cos z tym zrobic?
Win 10 Pro,64bit.
Zalaczam zrzut.
https://zapodaj.net/1d17ea84000bb.png.html
masz 2 powiadomienia
to nic istotnego
tu podejrzewam, że jakiś podzespół nie jest kompatybilny z wymaganiem tej aplikacji (może cpu?)
raczej nic z tym nie zrobisz
chyba, że pobierzesz Messengera z internetu
Zmieniałeś miejsce docelowe instalacji aplikacji ze sklepu?
Nic nie zmienialam,jesli chodzi o sklep.
Jesli chce pobrac ze strony Microsoftu,to przerzuca mnie automatycznie do sklepu na dysku…
Nie,zeby mi jakos specjalnie zalezalo,ale zaciekawil mnie ten fakt,ze akurat ta jedna aplikacja ma jakis ewidentny problem z moim sprzetem
u mnie też jest napisane, ze produkt musi byc zainstalowany na hdd, ale zainstalować mogę
No nic…Moze znajdzie sie ktos,kto mial podobny problem i udalo Mu sie go rozwiazac.
Poki co pozostaje mi korzystanie poprzez strone messengera.