Nie mogę pobrać ORIGIN

Cześć!

Zakupiłem wczoraj w sklepie oryginalne SimCity i cały w skowronkach wróciłem do domu i chciałem zainstalować.

Jednak na początku instalacji poproszony zostałem o zalogowanie się do Origin. Chciałem to zrobić, więc znalazłem na płycie z grą instalkę Origin, ale nie mogłem nic zrobić. Nigdy wcześniej nie miałem tam konta, ani też aplikacja nie była na moim komputerze instalowana. Instalacja zatem nie mogła zostać kontynuowana, bo szary box próby połączenia Origina z internetem czekał na połączenie.

Pomyślałem, że ściągnę tą aplikację ze strony EA, jednak tu kolejna niespodzianka. Cała strona EA działa normalnie, oprócz linku do pobrania i centrum pomocy EA , gdzie Firefox i Chrome zrywają połączenie z serwerem. Przy czym nie jest to problem z siecią, bo wszystkie strony wczytują się jak zwykle. Nie jest też to problem z zaporą, antywirusem ani adblockiem. Wyłączyłem to wszystko i nadal bez zmian. Nie działają tylko te dwie strony.

Żeby było ciekawiej, włączyłem drugi komputer, i tam tego problemu nie ma. Wszystko pobiera się, aktualizuje i loguje od strzału, nawet przy włączonych antywirusem, zaporą, adblockiem itp. Zapytacie dlaczego nie zainstaluję gry na kompie, na którym wszystko działa? Otóż dlatego, że jest to trzyletni netbook. Gra nawet się nie włączy.

Przeniosłem więc najnowszą instalkę Origina pobraną ze strony EA pendrivem na “duży” komputer i instaluje się wszystko dobrze, do momentu, kiedy odbyć ma się aktualizacja. Przy próbie włączenia aplikacji wyskakuje okienko z komunikatem, że nie można zaktualizować oprogramowania i podaje ten niedziałający u mnie na “dużym komputerze” link, o którym pisałem wyżej.

Odinstalowałem więc, wyczyściłem rejestr i zainstalowałem ponownie, odznaczając opcję automatycznej aktualizacji. Instalacja odbywa się normalnie, do chwili, aż zostanę poproszony o zalogowanie się. Wpisuję login i hasło (udało mi się założyć konto przez stronę www), ale pomimo wszystkich kresek wifi aplikacja mówi mi, że do pierwszego logowania wymagane jest połączenie z Internetem.

Pisałem w tej sprawie do EA, jednak oni mają na rozpatrzenie mojej sprawy 14 dni. Próbowałem się dodzwonić, ale jeżeli linie nie są zajęte, to nikt nie odbiera.

Nie wyobrażam sobie tego, żebym musiał odłożyć grę na półkę na dwa tygodnie z nadzieją, że odpiszą mi coś bardziej ambitnego niż “Proszę przeinstalować aplikację”.

Spróbujecie mi pomóc?

Pozdrawiam, Romek

Jaki masz internet ?

6 MB pobieranie, 1 MB wysyłanie

Nie o to chyba chodzi, skoro na innym kompie w tej samej sieci wszystko hula aż miło :stuck_out_tongue:

Może coś w rejestrze?

Stacjonarny czy Bezprzewodowy ? Port nie masz poblokowane ? System, Stery aktualne ?

Miałem ten sam problem, ale zrobiłem tak :

Dysk C / Windows/ System32/drivers/etc/hosts zmień na hosts.old

Mi pomogło :smiley:

http://answers.ea.com/t5/Origin/Origin- … -p/1304608

Usunięcie albo zmiana nazwy pliku hosts pomaga.