Nie mogę połączyć się z wi-fi na telefonie

Dobry wieczór na wstępie chciałbym napisać że nie znam się na komputerach oraz telefonach więc proszę o wyrozumiałość oraz o jasne wyjaśnienie mojego problemu

Posiadam telefon redmi note 8t i problem jest tego typu, że nie mogę sie połaczyc na tym telefonie z moim domowym wifi pokazuje mi, że jestem połączony lecz tak na prawdę nie jestem

Dodam, że na innych telefonach łączę się bez problemu

Pozdrawiam

Zrzut ekranu można ? Ew komunikat

Spróbuj tego:
https://www.download.net.pl/jak-zmienic-serwery-dns-na-androidzie-bez-roota-i-z-rootem/n/3814/

DNS ja mam takie:

1.1.1.1
1.0.0.1.

Odpowiednie?

Oczywiście na routerze

No nie. coś w stylu 192.168. 1 itd, Reset routera zrób. Jak z UPC to z prądu wyłącz, Jak z Orange masz z tyłu guzik. też kilka minut.

Ja pytam o swój dns.

Prędzej miałem:

8.8.8.8
8.8.4.4

Wyłącz na 5-10 minut . telefon też.

Jak lubisz DNS CloudFlare to możesz sobie zostawić, niewielu operatorów blokuje port 53 by nie szło łatwo zmienić DNS (do używania własnych).

panowie poniżej dodaje screena z telefonu dodam, że roote

r mam z t mobile

panowie no i jak tam? resetowalem telefon kilkakrotnie oraz resetowalem ruter i dalej nic

Podstawowe pytanie: Telefon łączy się z innymi sieciami WiFi poprawnie? (przetestuj np. tworząc Hotspot na innym telefonie i podłącz się pod niego)
Wygląda jakby Ci adres MAC router odrzucał.

W panelu sterowania (na pulpicie) jak przewiniesz w dół masz test sieci, wykonaj go i pokaż, co pokazuje.

W informacjach o telefonie (w ustawieniach) masz sekcję pamięć wewnętrzna, tapnij w nią kilka razy. Powinno otworzyć się ukryte okienko z informacjami. Wejdź tam w sekcję Wi-Fi i potem Wi-Fi status (możesz dać jeszcze “refresh”) i pokaż co się pojawiło.