nie mogę się połączyć z internetem, z następującego sprzętu:
Sytuacja jest taka; na komputerze z WINDOWS7 doinstalowałem drugi WINDOWS7, w celu porównań wydajności systemu, obciążonego programem antywirusowym i bez niego.
Wszystko gra, tylko nie mogę odpalić internetu z tej nowej instalacji.
Wiadomo, w tej sytuacji, że nie jest to żaden program sprzętowy.
Przeczytałem wiele porad, np:
Brak ikon folderu Połączenia sieciowe i telefoniczne
Postępując według zawartych tam rad;
próbowałem uruchomić program “fix center” ale ten zawsze wyświetla komunikat:
Niepotrzebnie!
Wystarczyło wejść na stronę firmową Twojej płyty głównej i z niej pobrać sterowniki, które wcześniej wymieniłem. Następnie zainstalować w kolejności: Chipset, Karta sieciowa Ethernet (LAN).
Zresztą, jak widzę na zrzucie, karta sieciowa już jest zainstalowana, więc połącz się z internetem.
Problem w tym, Że nawet sklep w ktÓrym kupiŁem komputer, nie potrafi dokŁadnie okreŚliĆ typu pŁyty gŁÓwnej w moim komputerze.
Ja natomiast zauwaŻyŁem inne dziwne zjawisko: w czasie pisania niektÓre litery przestawiajĄ siĘ na duŻe bez mojego udziaŁu, wŁaŚDnie tak, jak tu widaĆ.
PoŁĄczyŁem siĘ z internetem, po aktualizacji sterownika, sytuacja wyglĄda tak:
Dobrze wygląda! Brak “tylko” sterowników Chipseta.
To komputer firmowy, wobec tego sterowników należy szukać na stronie tej firmy komputera i szukać modelu swojego komputera.
Tu są sterowniki do Twojego komputera Dell OptiPlex 3010: https://www.dell.com/support/home/pl/pl/plbsd1/product-support/product/optiplex-3010/drivers
Poszukaj dla Twojego systemu operacyjnego, czyli Windows 7 (?bit).
Z listy sterowników jaką tam zobaczysz wybierz, pobierz i zainstaluj jedynie Intel Chipset Driver, bo tylko ten Ci brakuje (jak wynika z obrazka wyżej).