Nie mogę się połączyć ze sklepem Windows

Witajcie. Mam spory problem. Posiadam windowsa 8.1. Wszystko zaczęło sie wczoraj, gdy przez przypadek usunęłam trwale bardzo ważny dokument, który musiałam odzyskać. Mój “mądry kolega” doradził, aby zrobić przywracanie systemu. Także zrobiłam taką czynność, oczywiście nie pomogła, jak sie później dowiedziałam, że przywracanie systemu nie ma żadnego wpływu na zdjecia, dokumenty itp. Udało mi się odzyskać ten dokument w inny sposób, ale to już nie jest ważne. Otóż po tym przywracaniu systemu nie działa mi sklep windows. Ciągle pojawia się następujacy napis "Nie możemy połączyć się ze sklepem. Przyczyną może być problem z serwerem lub przekroczenie limitu czasu sieci. Zaczekaj kilka minut i spróbuj ponownie (0x80072ee2). Taki komunikat pojawia się od wczoraj. Nie znam się totalnie na komputerach, ale jestem przekonana, że problem pojawił się po tym przywracaniu systemu, bo jeszcze dzień wcześniej coś instalowalam ze sklepu windows i wszystko dzialało. Robiłam przywracanie na dzień 22.04. Myślicie, żeby zrobić ponowne przywracanie? to coś da? Nie potrafię rozwiązać sama tego problemu dlatego proszę was o pomoc. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Przywracanie systemu można cofnąć czyli wrócić do sytuacji gdybyś tego nie robiła.

 

i to pomoże? sklep windows wtedy zadziała? jak poprawnie wykonać takie cofnięcie?

W ten sposób możesz cofnąć http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-vista/undo-system-restore Poradnik dla visty, ale pod 8.1 będzie podobnie. Jeśli cofnięcie przywracania nie da efektu będziemy myśleć nad rozwiązaniem tego problemu.

ola89 , na forum używamy polskich liter diakrytycznych (ą, ć, ę, ń i tak dalej). Proszę - korzystając z przycisku Edytuj (na dole pierwszego posta po prawej stronie) - wyedytować swój post. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.

Pozdrawiam,

Dimatheus

 

Zrobiłam cofnięcie i nie pomogło. Nadal występuje ten sam problem. Zna ktoś jakieś rozwiązanie?

Czy tu: http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/why-sign-in-windows-store

nie będzie pomocy?

Użyłam narzędzia do rozwiązywania problemów z aplikacjami i oto wyniki:

Rozwiązywanie problemów zostało zakończone:

Pamięć podręczna Sklepu Windows może być uszkodzona- nierozwiązany

Konfiguracja Sklepu Windows może być uszkodzona- wykryty

Sterowniki karty graficznej mogą być nieaktywne- wykryty

(Pamięć podręczna Sklepu Windows może być uszkodzona- nierozwiązany-

-https://support.microsoft.com/en-us/kb/230738/pl

Myślę że możesz jeszcze to przeczytać:

http://www.download.net.pl/jak-rozwiazywac-problemy-ze-sklepem-windows-na-windows-8/n/2975/

Oraz to:

http://www.instalki.pl/zapytaj/jak-naprawic-pamiec-podreczna-sklepu-windows.html

dziękuję. zastosowałam podane przez ciebie rozwiązania i problem nadal występuje.

a odnośnie tego błędu  

on dalej wyskakuje ?

 

Przyczyny błędu 0x80072EE2

  • Uszkodzony pobrany plik lub niekompletna instalacja oprogramowania Windows 8.1.
  • Uszkodzenie w rejestrze systemu Windows 8.1 spowodowane niedawną zmianą oprogramowania związanego z plikiem Windows 8.1 (zainstalowanie lub odinstalowanie).
  • Wirus lub złośliwe oprogramowanie, które uszkodziło plik Windows lub powiązane pliki programu Windows 8.1.
  • Inny program złośliwie lub omyłkowo usunął pliki związane z Windows 8.1.

Altronics, tak. występuje. Jak chcę wejść do sklepu windows, to wtedy ładuje mi się strona, jest zielone tło i takie kręcące się kółeczko, a po kilku minutach pojawia się komunikat “Nie możemy połączyć się ze sklepem. Przyczyną może być problem z serwerem lub przekroczenie limitu czasu sieci. Zaczekaj kilka minut i spróbuj ponownie (0x80072ee2).” na białym tle. Co do wirusa- nic takiego nie było, regularnie skanuję komputer i nic nie wykrywał program. Tak jak mówię, problemy zaczęły się po tym jak zrobiłam przywracanie systemu. Wtedy jakby coś się uszkodziło, tylko czy faktycznie… nie wiem. nie mam nawet zielonego pojęcia o komputerach.

Jedyne co przychodzi mi jeszcze do głowy to:

“Odświeżanie systemu z zachowaniem istniejących plików”.

Dobrze zrozumiałem?, poprzednio robiłaś “przywracanie”?.

Będziesz potrzebować nośnik z systemem.

dzięki za pomoc, ale nie mam o tym odświeżaniu pojęcia. Nie chcę się brać za coś, czego nie umiem, bo kiedyś jeszcze ze starym komputerem coś nakombinowałam, że potem uruchomić się nie chciał i trzeba było od nowa windowsa wgrywać. Cóż… myślałam, że to jakiś prosty błąd z którym sobie sama poradzę, ale chyba będę musiała iść do jakiegoś informatyka, żeby zwyczajnie mi to naprawił.

to może się Tobie też przydać jeśli chodzi o nośnik 

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/create-reset-refresh-media

 

 

weź go sobie dla pewności jeszcze przeskanuj 

 

http://www.dobreprogramy.pl/Dr.WEB-CureIt,Program,Windows,12976.html

Chociaż spróbuj, czytaj jakie będą polecenia, nie pomyl się klikając. Dasz radę.

"Ustawienia>Zmień ustawienia komputera>Odzyskiwanie>Odśwież komputer z zachowaniem istniejących plików.

Może zawołać o nośnik z systemem, przygotuj płytę jeżeli posiadasz. Twoje pliki i dane zostaną zachowane(nie pomyl się przy wybieraniu opcji!), usunięte zostaną programy pobrane ze stron WWW. Na pulpicie utworzony zostanie folder obrazujący co zostało usunięte."