Nie mogę się zalogować do karty konfiguracji routera

Witam.

Przede wszystkim proszę o wyrozumiałość bo nie jestem w tych sprawach za dobry.

Kilka dni temu podłączyłem do komputera router(TL-WR543G) wszystko pięknie śmigało do dziś. Chciałem sobie wejść w ustawienia routera i zmienić hasło a tu ku mojemu zdziwieniu zamiast tabeli z logowaniem wyskoczył mi ten błąd :o

Web Server Error Report:

Server Error: 401 N/A

Access denied

/userRpm/index.htm

please mail problems to support]

Pomyślałem że jak zresetuje urządzenie to wszystko poustawiam od nowa i będzie git jednak się zawiodłem ;/ Po resecie logowanie dalej nie działa i internet również.

Mam radiówkę (firma Wii-Net), wszystko raczej mam dobrze podłączone skoro wcześniej wszystko chodziło.

Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, jak to naprawić?

Dodane 11.02.2013 (Pn) 22:57

Próbowałem również wcześniej zaktualizować firmware i chyba wszystko przebiegło raczej dobrze bo żadnego błędu nie dostrzegłem chyba że to właśnie przez to te aktualne problemy ;/ Da się jakoś usunąć to nowe oprogramowanie żeby wrócić na to standardowe? :expressionless:

Logujesz się po kabelku czy po WiFi ? (jeśli to drugie - to sugeruję wypróbować kabelek)

Loguje się tylko po kabelku. Ale dziwi mnie fakt dlaczego wcześniej wszystko było ok a tu nagle błąd.

  • spróbuj odłączyć router od prądu i zobaczyć, czy to samo będzie po restarcie routera,

  • spróbuj użyć innej przeglądarki (może coś siedzi w cache).

bachus niestety bez zmian :expressionless: Dalej ten błąd :-x

Przejrzyj tematy na forum TP-Linka (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś). Generalnie obraz wyjawia się następujący: jeśli po twardym resecie router nie odpowiada - to oznacza konieczność kontaktu z serwisem w celu naprawy bądź wymiany urządzenia. Pozostałe możliwości z tego co opisujesz - już wyczerpałeś.

Czyli już nic nie da się zrobić ? :frowning: A ile taka naprawa by wynosiła mniej więcej ?

Wgrywałeś oficjalny firmware i odpowiednią jego wersję?

Wgrałem bodajże to (pierwsze od góry) http://www.tp-link.com.pl/support/downl … n=V2#tbl_j

A da się jakoś wycofać to firmware gdyby się okazało że to nie to?

Wg. strony router ma dwie wersje (V1 i V2) - pewny jesteś, że zastosowałeś odpowiedni firmware?

Na routerze piszę Model:TL-WR543G Ver: 2.2 to chyba dobra, no nie?

Dodane 12.02.2013 (Wt) 9:46

Nikt ju nie ma pomysłu ??? :frowning:

Mam ten sam model routera i jest on V2, wersję oprogramowania powinieneś sprawdzić w panelu konfiguracyjnym, dla mojego routera nie ma najnowszej wersji (od wgranej fabrycznie), dla twojego prawdopodobnie też nie było. Możesz spróbować wgrać na nowo ten firmware, jeśli to nie pomoże, to prawdopodobnie trzeba będzie go oddać do naprawy.

roobal tylko jak ja mam wgrać to firmware skoro nie mogę się dostać do routera? ;/ Da się to zrobić w jakiś inny sposób? :?

A takie pytanie w zasadzie podstawowe ale nikt tu go nie zadał: czy jesteś pewien że łączysz się z właściwym adresem?

Większość routerów (nie wiem jak ten twój) ma do tego jakiś adres w stylu routerlogin.net (tak jest np. w moim Netgear) ale z doświadczenia wiem że nie zawsze to działa i najlepiej łączyć się po ip.

Sprawdź we właściwościach połączenia jaki masz adres bramy i wpisz ten adres w przeglądarkę (uwaga: czasem router zmienia domyślną pulę adresów gdy wykryje że coś w sieci już używa danej puli adresów i wtedy zmieniają się wszystkie ip z ip bramy włącznie).

Już się pogubiłem ;/

Jak mam neta podłączonego bez routera to ip i to wszystko jest ok , a jak mam podłączony router to w połączeniach lokalnych mam wszystko zapisane jakby z routera że to ip 192.168.1.1 itp

Wszystko ustawiłbym sobie gdybym tylko mógł się dostać do routera (jego ustawień) ale niestety ciągle mi ten błąd wyskakuje.

A tutaj wszystko jest ok?

http://img838.imageshack.us/img838/4285/beztytuujei.png

tak to wygląda gdy mam podpięty router

http://img585.imageshack.us/img585/726/bezroutera.png

a tak bez routera.

Niby ok, adres po którym powinieneś móc się połączyć z routerem to 192.168.1.1

Ale widzę że masz aktywne tunelowanie Toredo, nie wiem czy to nie ma tu jakiegoś wpływu (nie mam zbytnio doświadczenia z tunelowaniem).

A co to jest w ogóle? :stuck_out_tongue:

Dodane 12.02.2013 (Wt) 17:25

Ok . Problem już rozwiązany okazało się że AV blokował mi dostęp do routera. Wszystkim dziękuję za szybką pomoc :slight_smile:

Zamykam

Teredo aktywuje się automatycznie, adres przypisany jest dynamicznie chyba przez serwery Microsoftu, wystarczy zwolnić adres lub stracić połączenie z internetem i uzyskasz inny adres IPv6 po ponownym połączeniu z siecią :wink: Ogólnie tunelowanie nie powinno mieć tu znaczenia, po prostu pakiety IPv6 pakowane są w pakiety IPv4 i przesyłane dalej przez sieć opartą na tym protokole do sieci opartej na IPv6.