Przede wszystkim proszę o wyrozumiałość bo nie jestem w tych sprawach za dobry.
Kilka dni temu podłączyłem do komputera router(TL-WR543G) wszystko pięknie śmigało do dziś. Chciałem sobie wejść w ustawienia routera i zmienić hasło a tu ku mojemu zdziwieniu zamiast tabeli z logowaniem wyskoczył mi ten błąd :o
Web Server Error Report:
Server Error: 401 N/A
Access denied
/userRpm/index.htm
please mail problems to support]
Pomyślałem że jak zresetuje urządzenie to wszystko poustawiam od nowa i będzie git jednak się zawiodłem ;/ Po resecie logowanie dalej nie działa i internet również.
Mam radiówkę (firma Wii-Net), wszystko raczej mam dobrze podłączone skoro wcześniej wszystko chodziło.
Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, jak to naprawić?
– Dodane 11.02.2013 (Pn) 22:57 –
Próbowałem również wcześniej zaktualizować firmware i chyba wszystko przebiegło raczej dobrze bo żadnego błędu nie dostrzegłem chyba że to właśnie przez to te aktualne problemy ;/ Da się jakoś usunąć to nowe oprogramowanie żeby wrócić na to standardowe?
Przejrzyj tematy na forum TP-Linka (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś). Generalnie obraz wyjawia się następujący: jeśli po twardym resecie router nie odpowiada - to oznacza konieczność kontaktu z serwisem w celu naprawy bądź wymiany urządzenia. Pozostałe możliwości z tego co opisujesz - już wyczerpałeś.
Mam ten sam model routera i jest on V2, wersję oprogramowania powinieneś sprawdzić w panelu konfiguracyjnym, dla mojego routera nie ma najnowszej wersji (od wgranej fabrycznie), dla twojego prawdopodobnie też nie było. Możesz spróbować wgrać na nowo ten firmware, jeśli to nie pomoże, to prawdopodobnie trzeba będzie go oddać do naprawy.
A takie pytanie w zasadzie podstawowe ale nikt tu go nie zadał: czy jesteś pewien że łączysz się z właściwym adresem?
Większość routerów (nie wiem jak ten twój) ma do tego jakiś adres w stylu routerlogin.net (tak jest np. w moim Netgear) ale z doświadczenia wiem że nie zawsze to działa i najlepiej łączyć się po ip.
Sprawdź we właściwościach połączenia jaki masz adres bramy i wpisz ten adres w przeglądarkę (uwaga: czasem router zmienia domyślną pulę adresów gdy wykryje że coś w sieci już używa danej puli adresów i wtedy zmieniają się wszystkie ip z ip bramy włącznie).
Jak mam neta podłączonego bez routera to ip i to wszystko jest ok , a jak mam podłączony router to w połączeniach lokalnych mam wszystko zapisane jakby z routera że to ip 192.168.1.1 itp
Wszystko ustawiłbym sobie gdybym tylko mógł się dostać do routera (jego ustawień) ale niestety ciągle mi ten błąd wyskakuje.
Teredo aktywuje się automatycznie, adres przypisany jest dynamicznie chyba przez serwery Microsoftu, wystarczy zwolnić adres lub stracić połączenie z internetem i uzyskasz inny adres IPv6 po ponownym połączeniu z siecią Ogólnie tunelowanie nie powinno mieć tu znaczenia, po prostu pakiety IPv6 pakowane są w pakiety IPv4 i przesyłane dalej przez sieć opartą na tym protokole do sieci opartej na IPv6.