Od jakiegoś czasu nie mogę się wejść na swoim PC na poczte Outlook.com, podczas przekierowania na skrzynkę strona się zawiesza i nie mogę skorzystać z skrzynki oraz innych produktów. Dzieje się tak na IE I FF, aby było bardziej złośliwie na komputerze znajomego i komórce mogę bez problemu zalogować się na swoją skrzynkę pocztową przez przeglądarkę i korzystać z wszystkich usług.
Czyściłem Historie, catch, cookies, rejstr, wszystkie przeglądarki i wtyczki są aktualne, ABP w FF wyłączone, Win7 HP zaktualizowany
Pod okienkiem logowania jest link Nie możesz uzyskać dostępu do swojego konta?, używałeś go? Z własnego doświadczenia wiem, że na Live! czasami są takie sytuacje. Możesz zmienić przeglądarkę, a po jakimś czasie powrócić do IE/FF
Bez obrazy ale wolałbym to naprawić na IE i FF, to dla mnie taki “must have”
Próba wejścia na OneDrive daje to samo, niby wczytuje stronę > włącza się biała strona jak by przekierowywało już do OneDrive> zawiesza się i nic dalej nie postępuje