Nie mogę sprawdzić konta na Orange i problemy z kartą

Witam.

Mam problem z siecią Orange oraz z wejściem na Orange On-Line. Najpierw karta odmawia mi posłuszeństwa (czyżby zablokowana karta), a potem nie mogę zobaczyć, czy na pewno karta została zablokowana na stronie Orange (pojawia mi się komunikat, że Orange On-Line nie jest dostępny dla mego planu taryfowego).

Proszę o pomoc :frowning:

*124*# sprawdza stan i ważność konta.

w większości planów jest tak, że masz ważność połaczeń wychodzący + 365/180 dni na odbieranie połączeń.

Jak karta szwankujest to weź ją i kod PUK i idź do salonu (firmowego) w celu wyrobienia duplikatu.

@Piotrek2255

Ja nie mogę sprawdzić stanu konta, w ogóle mi się nie łączy z siecią.

Mam przeczucie, że straciłem ważność odbierania połączeń, tylko do tej sprawy mam lekką wątpliwość. Po pierwsze dostałem sms’a gdzieś tak 2 tyg. temu, że niby stracę możliwość odebrania połączeń. A dlaczego mnie nie poinformowali nawet dzień przed. Przecież jak mam środki na koncie, i traci mi się ważność środków, to sieć potrafi do ostatniego dnia się upomnieć, że następnego dnia stracę pieniążki na koncie. Po drugie po tym sms’ie wszedłem na stronę Orange i zobaczyłem, czy na prawdę moje konto zostanie skasowane za te 2 tygodnie. Niby się okazało, że w sierpniu mają mi skasować numer.

W ogóle to nie wiem co robić dalej… :frowning:

Zakładamy,że masz jakąś taryfę na kartę (prepaid).

Najlepiej iść do oddziału operatora.

Jeżeli karta nie jest zarejestrowana to nie wiadomo czy rozpatrzą sprawę.Trzeba by mieć ze sobą kod PUK a najlepiej całe opakowanie.

Miałem sytuację,że uszkodziłem kartę SIM(prepaid Orange),ale miałem ze sobą całe opakowanie.Na miejscu mnie zarejestrowano i otrzymałem duplikat karty.