Nie mogę uruchomić Usługi systemowej Dostęp do urządzeń interfejsu HID

Witam.

Ja chciałbym się tutaj poradzić w kwestii pewnej Usługi systemowej. Chodzi o usługę Dostęp do urządzeń interfejsu HID (HidServ), bo zauważyłem że w Services.msc  wchodząc w tę usługę z PPM w menu Właściwości, że jak chcę uruchomić ją przyciskiem Uruchom to wyskakuje: ten komunikat i nie da się jakoby tego zrobić.

Jednocześnie wiem, że domyślnym ustawieniem dla tej usługi jest jej Typ uruchomienia jako; Wyłączony, a Stan jako: Zatrzymano. I takie ustawienie jest obecnie.

Także OTL w swym logu pokazuje tę właśnie usługę w stosownej linijce jako File not found, sugerując jakby jakiś problem z tym.

 

Chciałbym zapytać z czym mamy tutaj do czynienia ? .

Czy to jest prawidłowy stan, czy rzeczywiście występuje jakiś problem, być może typu infekcyjnego ?

O ile ja wiem to może, ale nie musi być problem np. uszkodzenia pliku usługi

Pytam, bo prawdę mówiąc pierwszy raz się z tym spotkałem i nie mam pojęcia.

Tym bardziej, że żadnych komunikatów o błędzie czy objawów w systemie (XP) z tym związanych nie miałem.  :papa2:

ciezko ci poszukać w google do czego służy ta usługa

czytaj http://windowservicedb.com/bbs/board.php?bo_table=servicedb&wr_id=3742

masz przykładowo klawiature multimedialną bo jeśli nie to usługa nie jest potrzebana i jest wyłączona

albo inaczej nie działa bo nie masz urządzeń do których jest potrzeba

Nie chodzi o to do czego służy, bo to wiem choć tak naprawdę chyba nigdy z niej nie korzystałem, tylko czy to iż skoro w katalogu C:\SystemRoot\system32 nie ma pliku hidserv.dll to świadczy o jakimś problemie czy infekcji ?

Bo że jest wyłączona i zatrzymana to oczywiste, to jest zresztą standardowe ustawienie.

 

 

Czy też faktycznie oznacza to iż nie posiadam żadnych takich urządzeń (a nie posiadam), które ta usługa obsługuje i potrzebuje ?

To mnie też trochę zastanowiło, gdyż wspomniane programy (OTL) wskazywały na to.  :-s