Nie mogę usunąć ask toolbar

witam, od razu uprzedzam że jestem naprawdę blondynką i nie znam się na komputerach!! dlatego proszę o uwzględnienie tego przy odpowiedziach! problem mam z Ask toolbar, zainstalowało się cholerstwo chyba z programem Azerus, program odinstalowałam ale ask zostało. nie ma w żadnym spisie programów, próbowałam przez “programy i funkcje” ale nie widnieje w spisie. mam Mozille i kiedy chociaż chwilę przymula, włącza się strona ask toolbar… doprowadza mnie to do szału… próbowałam znaleźć program i tak Toolbar unistaller, nie działa, po zainstalowaniu się pokazuje się że jakiś błąd i że potrzeba dodatkowych uprawnień. po otworzeniu pogram nie przeprowadza skanowania i nie znajduje żadnych toolbarów. próbowałam jakiś buddy toolbar remove (czy jakoś tak) i też nie działał… nie wiem czy to wina visty czy czego:( już myślałam żeby ściągnąć Operę ale boję się że i tam włączy się ten ask toolbar…

dziękuje za pomoc:)

Daj log z HiJackThis 2.0.2.

Logi wklejasz na wklej.org, a w poście dajesz tylko link.

http://www.wklej.org/id/100617/

mam nadzieję że o to chodziło:)

To MOŻE podziałać:polecenie uruchom -> wpisz “regedit” -> naciśnij F3 (gdy uruchomi się edytor rejestru) ->wpisz w okno które wyskoczyło ask toolbar ->usuń wartość wyszukaną po prawej stronie okna ze słowem ask toolbar w nazwie i naciśnij ponownie F3 -> czynność powtarzaj aż do momentu kiedy nie znajdzie kolejnego wpisu. Dla bezpieczeństwa zrób wcześniej kopię rejestru (aby ewentualnie go przywrócić) w edytorze rejestru: plik->eksportuj

Jeśli to nie podziała to już raz sprawdziłem metodę reinstalacji firefoxa. Odinstaluj go, usuń jego foldery jeśli jakieś pozostawi (np ten w program files, documents and settings) i zainstaluj ponownie. Mi to pomogło ale jest to uciążliwa trochę metoda ale szybsza niż jakiekolwiek zabawy bo HiJack chyba nie pokazuje tego…

(Aby zachować zakładki firefoxa itd to wydaje mi się że powinnaś usunąć tylko ewentualne pozostałości po nim w program files.)