Nie mogę w żaden możliwy sposób zalogować się na steam

Witam.

Piszę ten post z nadzieją, że ktoś mi pomoże. Od dłużeszgo czasu nie mogę się zalogować na moje konto steam. I tutaj zaznacze, że nie ma absolutnie żadnego znaczenia gdzie się spróbuje zalogować. Czy to w aplikacji czy przeglądarce, na laptopie, telefonie, drugim telefonie albo komputerze, nie ma to znaczenia gdzie zawsze wyskakuje „Sprawdź swoją nazwę konta oraz hasło i spróbuj ponownie”. Hasło jak i email zmieniałem wieloktronie, bez skutecznie, zawsze jest tak samo.

Steam support nic nie pomaga, nie wiem nawet jak sie z nimi skontaktować, jak napisać wiadomość, zawsze mnie przekierowują do tej strony co ma rozwiązać wszystkie moje problemy, a jest absolutnie bezużyteczna.

Błagam o jakąś pomoc. Nie znalazłem podobnego problemu nigdzie indziej, nawet nie sądze, że to jest kradzież konta, gdyż zmieniałem hasło i email wiele razy. Hasła do emaili zmieniałem. Skanowałem telefony i komputery w poszukiwaniu wirusów i nic. Ale może jednak mi ukradli konto, nie wiem, nie znam sie, chce jedynie je odzyskać. Pozdrawiam.

Trochę zagmatwałeś. To jak nie pomaga i nie wiesz jak się skontaktować, to właśnie odsyłają do strony kontaktowej. Tak to już działa.

Skoro mail i hasło nie działa i ew. odzyskiwanie hasła nie działa, to możliwe że ktoś Ci dziabnął konto.

No to dobra, nie wiem gdzie i jak sie skontaktowac z tym supportem steam, więc jeśli możesz to powiedz mi jak. Dosłownie nigdzie nie moge tego znaleźć na internecie.

Skoro mi dziabneli konto to czemu nikt sie na nie nie logował od czasu kiedy ostatnio mi sie udało zalogować(sprawdziłem to z innego konta), oraz zmiany na różne hasła i emaile nic nie pomogło?

Edit: właśnie nie, juz wiele razy byłem na tej stronie steam support, robiłem wszystko według ich wskazówek, a na koniec nic nie wychodiło. NIGDZIE NIGDY nie dostałem tam przekierowania do jakiejs strony w której moge jakąś wiadomość napisać czy coś.

Na ekranie logowania kliknij przycisk „Pomocy, nie mogę się zalogować” i podaj adres email który użyłeś do zakładania konta (nie żaden inny). Dostaniesz maila na skrzynkę z instrukcjami co robić.

Czyli jak po latach zmienił mail na nowy to i tak musi być najstarszy nawet taki zablokowany/skasowany?

W takim wypadku (zmiana skrzynki) trzeba pamiętać o aktualizacji danych konta (Steam w tym przypadku). Jak się zaniedba tę kwestię to potem są problemy.

Jakiś poradnik w ilu miejscach zapisał się stary e-mail i nie widać go normalnie do poprawki?

Ja zmieniałem w tylko jednym:

Innych nie znam.


Inna kwestia to jakby dodali zmianę ID profilu, ja używam dziwnego z 2017 i tylko ładny może być nick. Ten koło tekstu wyloguj i „KONTO …” (a pod nim ID konta z cyfr).

Ustawienia Steam->Konto->Zmień kontaktowy adres email

Tylko to jest potrzebne. Innych nie ma.

Chłopie, minęło już trochę czasu. Udało ci się już zalogować na swoje konto? Pytam bo dosłownie mam taki sam problem…