Piszę ten post z nadzieją, że ktoś mi pomoże. Od dłużeszgo czasu nie mogę się zalogować na moje konto steam. I tutaj zaznacze, że nie ma absolutnie żadnego znaczenia gdzie się spróbuje zalogować. Czy to w aplikacji czy przeglądarce, na laptopie, telefonie, drugim telefonie albo komputerze, nie ma to znaczenia gdzie zawsze wyskakuje „Sprawdź swoją nazwę konta oraz hasło i spróbuj ponownie”. Hasło jak i email zmieniałem wieloktronie, bez skutecznie, zawsze jest tak samo.
Steam support nic nie pomaga, nie wiem nawet jak sie z nimi skontaktować, jak napisać wiadomość, zawsze mnie przekierowują do tej strony co ma rozwiązać wszystkie moje problemy, a jest absolutnie bezużyteczna.
Błagam o jakąś pomoc. Nie znalazłem podobnego problemu nigdzie indziej, nawet nie sądze, że to jest kradzież konta, gdyż zmieniałem hasło i email wiele razy. Hasła do emaili zmieniałem. Skanowałem telefony i komputery w poszukiwaniu wirusów i nic. Ale może jednak mi ukradli konto, nie wiem, nie znam sie, chce jedynie je odzyskać. Pozdrawiam.
No to dobra, nie wiem gdzie i jak sie skontaktowac z tym supportem steam, więc jeśli możesz to powiedz mi jak. Dosłownie nigdzie nie moge tego znaleźć na internecie.
Skoro mi dziabneli konto to czemu nikt sie na nie nie logował od czasu kiedy ostatnio mi sie udało zalogować(sprawdziłem to z innego konta), oraz zmiany na różne hasła i emaile nic nie pomogło?
Edit: właśnie nie, juz wiele razy byłem na tej stronie steam support, robiłem wszystko według ich wskazówek, a na koniec nic nie wychodiło. NIGDZIE NIGDY nie dostałem tam przekierowania do jakiejs strony w której moge jakąś wiadomość napisać czy coś.
Na ekranie logowania kliknij przycisk „Pomocy, nie mogę się zalogować” i podaj adres email który użyłeś do zakładania konta (nie żaden inny). Dostaniesz maila na skrzynkę z instrukcjami co robić.
W takim wypadku (zmiana skrzynki) trzeba pamiętać o aktualizacji danych konta (Steam w tym przypadku). Jak się zaniedba tę kwestię to potem są problemy.
Inna kwestia to jakby dodali zmianę ID profilu, ja używam dziwnego z 2017 i tylko ładny może być nick. Ten koło tekstu wyloguj i „KONTO …” (a pod nim ID konta z cyfr).
Słuchajcie kontakt ze steam jest łatwy jak wie się gdzie klikać niby napisane ale wszędzie każą się logować ale to co zrobiłem aby w końcu wysłać zgłoszenie to wchodzę w Pomoc techniczna Steam → moje konto → i znowu każe się logować, „nie pamiętam hasła” ale podaje finalnie swój nick z konta przy okienku które się pojawia (bo okazuje się że mojego maila nie ma w bazie danych - pewnie skradziono mi konto) → pojawiają się dane kontaktowe → klikam że nie pamiętam, nie znam, nie mam dostępu do tego e-maila itd i w końcu formularz zgłoszeniowy gdzie załączam jakiekolwiek dowody aktywności na koncie + wysyłam. Koniec i czekam właśnie na rozpatrzenie sprawy. Pozdrawiam