Nie mogę włączyć komputera

Witam, posiadam laptopa Toshiba Satellite A200-1ZB, w którym mam pewien problem. Wczoraj podczas korzystania z internetu w pewnym momencie komputer sam się wyłączył zupełnie tak jak by zabrakło mu zasilania. Po próbie włączenia go włącza się dioda sygnalizująca działanie komputera ale po chwili (1-2 sekundy) gaśnie. Przy czym dioda sygnalizująca w pełni naładowaną baterię na krótki czas zmienia kolor na pomarańczowy. Dodam jeszcze, że gdy komputer nie jest podłączony przez kabel i działa na samej baterii to zupełnie nic się nie dzieje. Jestem zupełnie “zielony” w tych sprawach i proszę żebyście pomogli naprawić mi tą usterkę. Dodam jeszcze że posiadam Windows Vista Home Premium z dodatkiem SP2.

Wyjmij baterię, podłącz kabel zasilający i spróbuj uruchomić laptopa.

Niestety sytuacja jest taka sama jak przy podpiętej baterii.

Cześć

Problem występuje tylko podczas korzystania z internetu czy także podczas wykonywania innych czynności?

Jeżeli dzieje się tak również podczas wykonywania innych czynności to obstawiam że płyta główna pada.

Chodzi mi oto, że taka sytuacja zdarzyła się po raz pierwszy i przez to nie mogę uruchomić komputera.

Cześć

Wiem że rozwiązanie które ci zaproponuje nie usatysjakcjonuje ciebie ale oddaj laptopa do serwisu ponieważ wygląda mi to na usterkę sprzętową.

Przeglądałem inne fora i z tego co wyczytałem to jest to prawdopodobnie płyta główna. Jednakże dziękuje wszystkim za jakąkolwiek okazaną mi pomoc.

Dodane 01.02.2013 (Pt) 11:29

Przeglądałem inne fora i z tego co wyczytałem to jest to prawdopodobnie płyta główna. Jednakże dziękuje wszystkim za jakąkolwiek okazaną mi pomoc.

Jeśli masz taką możliwość to sprawdź notebooka z innym zasilaczem. Możesz np. podejść do jakiegoś dobrego sklepu komputerowego i poprosić o sprawdzenie - jak ruszy to od razu możesz zakupić.

:roll:

Dzięki wielkie sprawdzę jak najszybciej. :smiley:

ZozolPL ,