Nie mogę włączyć komputera

(Zozol2012) #1

Witam, posiadam laptopa Toshiba Satellite A200-1ZB, w którym mam pewien problem. Wczoraj podczas korzystania z internetu w pewnym momencie komputer sam się wyłączył zupełnie tak jak by zabrakło mu zasilania. Po próbie włączenia go włącza się dioda sygnalizująca działanie komputera ale po chwili (1-2 sekundy) gaśnie. Przy czym dioda sygnalizująca w pełni naładowaną baterię na krótki czas zmienia kolor na pomarańczowy. Dodam jeszcze, że gdy komputer nie jest podłączony przez kabel i działa na samej baterii to zupełnie nic się nie dzieje. Jestem zupełnie “zielony” w tych sprawach i proszę żebyście pomogli naprawić mi tą usterkę. Dodam jeszcze że posiadam Windows Vista Home Premium z dodatkiem SP2.

(falcon89) #2

Wyjmij baterię, podłącz kabel zasilający i spróbuj uruchomić laptopa.

(Zozol2012) #3

Niestety sytuacja jest taka sama jak przy podpiętej baterii.

(rgabrysiak) #4

Cześć

Problem występuje tylko podczas korzystania z internetu czy także podczas wykonywania innych czynności?

Jeżeli dzieje się tak również podczas wykonywania innych czynności to obstawiam że płyta główna pada.

(Zozol2012) #5

Chodzi mi oto, że taka sytuacja zdarzyła się po raz pierwszy i przez to nie mogę uruchomić komputera.

(rgabrysiak) #6

Cześć

Wiem że rozwiązanie które ci zaproponuje nie usatysjakcjonuje ciebie ale oddaj laptopa do serwisu ponieważ wygląda mi to na usterkę sprzętową.

(Zozol2012) #7

Przeglądałem inne fora i z tego co wyczytałem to jest to prawdopodobnie płyta główna. Jednakże dziękuje wszystkim za jakąkolwiek okazaną mi pomoc.

Dodane 01.02.2013 (Pt) 11:29

Przeglądałem inne fora i z tego co wyczytałem to jest to prawdopodobnie płyta główna. Jednakże dziękuje wszystkim za jakąkolwiek okazaną mi pomoc.

(SilberPunkt) #8

Jeśli masz taką możliwość to sprawdź notebooka z innym zasilaczem. Możesz np. podejść do jakiegoś dobrego sklepu komputerowego i poprosić o sprawdzenie - jak ruszy to od razu możesz zakupić.

:roll: