Nie mogę wysłać i przyjąć maili [directadmin]

Problem polega na tym że mój dostawca na stałe blokuje port 25 bez możliwości otwarcia.
W eximie przestawiłem porty i skasowałem port 25 lecz nadal nic się nie zmieniło, czy coś jeszcze mam zmienić? Otwarte porty u mojego ISP to 587 i 465

Chyba już wszyscy dostawcy blokują porty 25 i 110 używane do spamu. Do wysłania (SMTP) należy użyć 465 (ew.587) a do odbierania w zależności od konfiguracji poczty : POP3 - 995 albo IMAP - 993.

Nie da się. Nie ma możliwości powiedzieć światu, że słuchasz SMTP na innym porcie niż 25 więc nigdy nie dostaniesz żadnych wiadomości. Możesz spróbować dogadać się z ISP, żeby odblokowali Ci 25 w Twoją stronę (bo inaczej się nie da co czyni internet upośledzonym - nie możesz w pełni korzystać) i użyć jakiegoś smarthosta, który kontrolujesz poza siecią ISP do wysyłania albo niech ISP wystawi takiego smarthosta dla swoich klientów skoro blokuje ruch.

Mam chr miktrortika w frankfurcie tylko jakie porty i dns edytować

Napisz jeszcze raz, tym razem po polsku.

Mam mikrotik chr na zewnątrz sieci mogę wyjść z innego IP tymi portami tylko jaki to jest port 25 udp tcp? Bo obstawiam że jak zmienię wpis mx to muszę wszystkie porty tym IP przekierować.

SMTP używa 25, 465 i 587, wszystkie TCP. Natomiast jeśli zadajesz takie pytanie to ja nie wróżę sukcesu całej operacji…