Nie mogę wysłać poczty


(zendom) #1

Korzystam z klienta poczty Mozilla Thunderbird. Od pewnego czasu nie mogę wysłać poczty. Program żąda wprowadzenia hasła. Po jego wpisaniu wyskakuje drugie okno z takim komunikatem: “Wysyłanie wiadomości nie powiodło się.
Wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości: nie udało się uzyskać hasła dla konta smtp.poczta.onet.pl. Wiadomość nie została wysłana.”


(freshmeat) #2

Porównaj ustawienia z tym: http://m.poczta.onet.pl/pomoc/servers.html


(zendom) #3

Dzięki za pomoc. Niestety jest tak jak powinno. Może dobrym rozwiązaniem byłoby reinstalacja Thunderbirda?


(krystian3w) #4

https://downloads.sourceforge.net/portableapps/ThunderbirdPortable_52.5.0_Polish.paf.exe

:warning: na czas testowania wersji portable standardowa musi być zamknięta :warning:


Jak przejdzie to by można było pomyśleć nad naprawą zainstalowanego standardowo Thunderbird / jego deinstalacją i instalacją na świeżo:


Zalecałbym zrobić kopię lokalnego archiwum wiadomości jak są pobierane po POP3 i archwizowane lokalnie z usunięciem z serwisu Onetu.