Nie mogę zainstalować win 7

Witam. Od pewnego czasu mam problem z Win 7. Wcześniej opisywałem to

forum.dobreprogramy.pl/błędy-systemowe-win-7-t507000/ Zrobiłem reinstalację i wszytko było ok.aż do pierwszego uruchjomienia. Znowu zaraz po starcie włączało się sprawdzanie dysku i mimo że system był czysty wynajdywał masę błędów i je naprawiał. I tak za każdym razem. Jeden dysk tylko systemowy, drugi podzielony na dwie partycje plus recovery. Na wszystkich było min. Program Files. Jedną partycję sformatowałem i przenosiłem na nią swoje pliki. Obecnie system nie uruchamia sie. Niby startuje ale potem czarny ekran. Tryb awaryjny zatrzymuje się na /drivers/Classpnp.sys. Gdzieś wyczytałem że to może być złe ustawienia biosa (a natym nie znam się). Po włożeniu płyty (chciałem znowu zrobić reinstalację) płyta uruchamia się potem idą opcje językowe, następnie zainstaluj tera potem instalator rozpoczyna pracę no i czekam teraz około trzy godziny i ciągle miele… I to tak w skrócie. Jakieś porady. Aż chciałoby się krzyknąć “rodacy pomóżcie”.

Jak widać masz sporo bałaganu w tym komputerze i nie wiem czy na odległość da się pomóc

  1. Jeżeli na partycji był katalog Program Files to oznacza, że na niej instalowano programy i jej sformatowanie pociągnęło konsekwencje że program został skasowany a nie odinstalowany - to musi powodować błędy.

  2. Czy ty płytę uruchamiasz z BIOSa czyli bez uruchomienia starego Windowsa bo jeśli nie to twoje prace nic nie dadzą.

Pokaż raz jeszcze S.M.A.R.T. dysku, w mojej skromnej wszystko wskazuje, że on jest przyczyną problemów. Użyj do tego celu np. Hirens Boot CD, lub innego narzędzia odpalanego z płyty, pendrive.

Jak masz swoje dane na innym dysku to go odłącz i postaw sobie 7 od nowa.

Poczytaj też jak podłączyć dyski, nie wiem jaki masz komputer i bios, czy to są sata czy ata może któryś z dysków jest is dead.