Nie mogę zainstalowac wtyczki silverlight na telewizorze Sharp smart


(korniszon123) #1

witam, pytanie trochę nietypowe dla tego typu forum. Jednak jeżeli ktoś wie proszę o pomoc. Zakupiłem w/w telewizor i chce sobie w obejrzeć film na np tvn player czy zalukaj pl itd. Jednak nie mogę. System telewizora podaje, że trzeba zainstalować w/w wtyczkę. Jednak ani poprzez net ani z pendrive nie da radu ma ktoś jakś pomysł, jak to ominac??. Pozdrawiam 


(Dimatheus) #2

Hej,

 

Na TVN próbujesz oglądać filmy przez przeglądarkę? Czy taka informacja pokazuje się w aplikacji TVN Player?

 

Pozdrawiam,

Dimatheus


(korniszon123) #3

tak dokładnie


(Dimatheus) #4

Hej,

 

Tak dokładnie tyczy się przeglądarki czy aplikacji TVN Player?

 

Pozdrawiam,
Dimatheus


(korniszon123) #5

Już mówię, aplikacji tvn player i każdego filmu, który chcę obejrzeć online


(Dimatheus) #6

Hej,

 

Próbowałeś aktualizować aplikację TVN Player bądź aplikację smart w TV?

 

Pozdrawiam,
Dimatheus


(korniszon123) #7

próbowałem podaje że wszystko aktualne


(Dimatheus) #8

Hej,

 

A możesz podać, jaki to dokładnie model telewizora?

 

Pozdrawiam,
Dimatheus


(korniszon123) #9

Teraz nie ale jak wrócę z pracy to podam. Czytałem, ze bardzo dużo osob tak ma ze smartami, że podobno nic nie mozna zrobić. Że pozostaje pendrive na którym mozna coś nagrać i obejrzeć. 


(Dimatheus) #10

Hej,

 

Wszystko po prostu zależy od tego, w oparciu o jaki system pracuje telewizor i jego smart funkcje.

 

Pozdrawiam,
Dimatheus


(korniszon123) #11

Witam sorki wczoraj nie miałem czasu podac. Telewizor Sharp Ulra HD 4K LC49CUF8462ES. Mam jeszcze jeden problem, pomimio, że sieć jest połaczenie ok test sieci ok to i tak przeważnie tv nie chce się połaczyć z internetem.


(Dimatheus) #12

Hej,

 

Niestety nigdzie na stronach producenta nie potrafię znaleźć informacji o tym TV, ani samego firmware’u do pobrania. Jeśli masz w TV możliwość wykonania resetu ustawień, wykonaj go. Pomocna powinna być instrukcja obsługi.

 

Jeśli chodzi o połączenie internetowe, to problem dotyczy połączenia kablowego czy WiFi?

 

Pozdrawiam,
Dimatheus


(korniszon123) #13

Sorki, że nie odpowiadałem, ale myślałem, że już nikt się nie odezwie. Witam Wi-fi Robiłem przywrócenie pomagało na godzinę, teraz, w ogóle nie pomaga.


(Dimatheus) #14

Hej,

  • Przywracanie robiłeś to z poziomu menu TV? To przywracanie do ustawień fabrycznych było?
  • Jak wygląda siła sygnału WiFi w TV?

Pozdrawiam,
Dimatheus


(korniszon123) #15

z poziomu TV przywracanie. siła sygnału jest możliwość 3 opcji. Najczęściej są 2 kreseczki. Jak wrócę spróbuję podpiąć na kablu zobaczymy czy chociaż  z tego pójdzie. 

Miałem zwykły LED:) i był spokój.:slight_smile:


(Dimatheus) #16

Hej,

 

Faktycznie mogą być zakłócenia w sile WiFi i stąd braki w połączeniu. Jeśli na kablu będzie OK, będzie można przyjąć takie tłumaczenie. Jeśli na kablu też będzie problem, to źródło nieprawidłowości jest w samym TV.

 

Sprawdzałeś, czy jest możliwy do pobrania nowy firmware, korzystając oczywiście z menu w TV.

 

Pozdrawiam,
Dimatheus


(korniszon123) #17

Sprawdzałem ■■■■ podaje, że oprogramowanie jest aktualne.


(Dimatheus) #18

Hej,

 

A jak jest w przypadku na przykład aplikacji You Tube?

 

Pozdrawiam,
Dimatheus


(korniszon123) #19

Witam jestem ponownie. Sprawa wygląda tak. Jeżeli chodzi o internet, to karta wi-fi raz łączy raz nie, przeważnie netu nie ma. Jak podłączyłem na kablu jest super cudo:).  Jeżeli chodzi o nieszczęsną wtyczkę silwerlight dalej to samo. Aplikacja You Tube hula pieknie wszystko tam smiga.

Może zakłócenia wi-fi wynikają z tego, że jest u mnie podpięte sporo urządzeń. Nie chodzą one wszystkie na raz, ale troszkę ich jest. 2 laptopy, komp stacjonarny, tablet, 4 smartfony no i teraz tv smart:).


(Dimatheus) #20

Hej,

 

W przypadku WiFi problemy mogą wynikać z występowania zakłóceń - na przykład nakładają się na siebie sieci Twoja i sąsiadów. Mogą też pojawiać się zmniejszenia siły sygnału wynikające z ułożenia pokoi i ścian w mieszkaniu czy domu. Ilość podłączonych urządzeń też może mieć znaczenie, ale dotyczy to głównie słabszych routerów.

 

Problem z aplikacją TVN pojawił się od jakiejś konkretnej wersji (po jakiejś aktualizacji) czy też od samego początku użytkowania?

 

Pozdrawiam,
Dimatheus