Nie mogę zainstalować żadnego antywirusa! Proszę o pomoc!


(Kozaczek Marta) #1

Witam! Mam problem, z którym próbowałam się uporać sama, jednak rozkładam ręce i proszę o pomoc tutaj. Kompletnie się na tym nie znam dlatego prosiłabym o w miarę dokładne wskazówki. A teraz problem:

komputer do najszybszych nie należy, ale większego problemu z nim nie miałam, postanowiłam go sobie jednak profilaktycznie przeskanować antywirusem, miałam zawsze avasta i ku mojemu zdziwieniu już go nie mam (może ktoś go wcześniej odinstalował), okazało się że nie mam teraz żadnego! I teraz nie działają mi strony internetowe antywirusów, nie mogę ich ściągnąć z żadnej innej strony, miałam instalkę jednego programu antywirusowego, którego też nie dało się zainstalować, nie działają też skanery online...

Log, który robiłam wg instrukcji z forum:

http://wklej.org/id/822781/

http://wklej.org/id/822783/

Będę bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc! :wink:


(Acorus) #2

Odinstaluj Complitly,Babylon toolbar,Softonic toolbar on IE,V9 HomeTool.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.

Przed wykonaniem nowego loga w okno Własne opcje skanowania/Script wklej

netsvcs i wciśnij przycisk Skanuj.


(Kozaczek Marta) #3

nowy log

http://wklej.org/id/822843/

i raport

http://wklej.org/id/822845/

Mam nadzieje, że wszystko zrozumiałam :wink:


(Acorus) #4

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.

Wyłącz i włącz przywracanie systemu.

http://www.searchengines.pl/Czyszczenie ... 41981.html

Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free

Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa "Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje."


(Kozaczek Marta) #5

Super! Komputer dał się w końcu przeskanować, pare (a nawet parenaście!) śmieci znalazł i najważniejsze, że mogę już zainstalować antywirusa :slight_smile:

Wielkie dzięki Acorus za poświęcony czas i tak szybką pomoc! :wink: