Nie mogę zaktualizować danych rozliczeniowych w Norton

przyszedł mi komunikat w Nortonie

Wymagane natychmiastowe działanie
Zaktualizuj dane rozliczeniowe, aby zachować subskrypcję.

w listopadzie zmienił mi się nr kart bankowej

wpisałem nowe dane i strona norton dalej prosi o aktualizację danych rozliczeniowych
już pór roku temu zaraz po tym jak zmienił mi się nr karty norton to odnotował i wysłał wiadomość żebym zaktualizował dane… zrobiłem tak i dzisiaj norton dalej wysyła mi tę wiadomość… niby dzisiaj powinna być subskrypcja licencji… podobno mam 30 dni na rozwianie problemu albo notron przestanie mi działać

a na maila przyszło:

Twoje informacje rozliczeniowe na koncie Norton zostały niedawno zmienione. Jeśli zmiany nie zostały wprowadzone przez Ciebie

a w następnym mailu

Wystąpił błąd dotyczący danych płatniczych finansowych
Nie udało się nam naliczyć opłaty za automatyczne odnowienie subskrypcji. Posiadane przez nas informacje dotyczące płatności mogą być nieaktualne. Poświęć chwilę, aby je zaktualizować.

a tam gdzie na stronce pisze Visa - ostatnie cyfry:
to ta ikonka po lewej jest na zielono. - to coś znaczy, że jest ok?

jeszcze raz zaktualizowałem dane i na maila przyszło:
Twoje informacje rozliczeniowe na koncie Norton zostały niedawno zmienione…

i już nie przyszło w następnej wiadomości
Wystąpił błąd dotyczący danych płatniczych finansowych…

ale jak wchodzę na Sign In - Official Site | Norton Account Sign In & Set Up

to dalej pojawia się komunikat
Wymagane natychmiastowe działanie Zaktualizuj dane rozliczeniowe, aby zachować subskrypcję.

co robię źle?

zapomniałem dodać że jak wklepuję te dane to one się zapisują na stronice… tylko ten komunikat się pojawia
w którym miejscu powinienem szukać powiadomienia że się udało?

Sprawdź czy link z mejla pokrywa się z tym, gdzie być może przekierowuje komunikat.

Jak tam jest OK, to być może jutro podejmą kolejną próbę ściągnięcia płatności za subskrypcję i w Nortonie komunikat zniknie (porównując głównie do usługi HBO Max lub marginalnie do sytuacji gdy zlecony przelew nie został wykonany i kolejną próbę system zrobi za parę godzin).

i np jutro przyjdzie mi na maila wiadomość że się udało?

Zależy jak mają skonstruowany system powiadomień płatności - być może tylko w aplikacji bankowej (lub koncie na stronie WWW banku) zobaczysz, że pobrało ileś złotych a w Nortonie przedłużoną datę subskrypcji (już bez komunikatu).

no tak, na koncie bankowym można sprawdzić
dzięki. będę tam sprawdzał co jakiś czas

Na przyszłość też pamiętaj o weryfikacji autentyczności mejla jaki otrzymujesz, czasem sam otrzymuje jakiś scam o kończącej się licencji antywirusowej z podejrzanych adresów (głównie podszywają się pod Norton, rzadziej jakiś Avast czy Avira) - tak by nie wpisać na stronie oszustów swojej karty debetowej/kredytowej.

to powiadomienie o aktualizacji danych nie przyszło na maila . to był komunikat wewnątrz aplikacji norton, on mnie przekierował na stronę nortona, gdzie były moje wcześniej podane dane rozliczeniowe i były pokazane moduły które mam włączone w aplikacji noton … czyli to raczej nie scam

Raczej nie wapdli na jakąś lukę w programie by uruchomić podmianę pliku HOSTS/DNS-ów lub systemie powiadomień, więc przyznaję Ci rację.

sprawdziłem konto bankowe. dobrze wczoraj wpisałem dane rozliczeniowe
norton chciał pobrać ponad 300 zł kilka razy, ale okazało się że wczoraj miałem na koncie mniej niż 300 zł
norton zamiast wysyłać komunikat o braku funduszy, wysyłał komunikat o nieaktualnych danych.
przelałem pieniądze z innego konta na to podpięte do nortona i na razie nie pobiera. poszperałem na koncie i okazuje się że jest taki dział gdzie piszę „blokada kartowa”. pisze że mam włączoną blokadę kartową do nortona na kwotę 0 zł… pisze że kilka razy wczoraj i raz dzisiaj noron był przyblokowany, nie wiadomo dlaczego na kwotę 0 zł. nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło (chyba) można te blokadę wyłączyć dla nortona? czy trzeba jechać aż do banku i tam załatwiać? bo nie widzę takiej opcji żeby można było samodzielne zdjąć tę blokadę… a może ta blokada sama się zniweluje za parę dni?

A nie wpadłeś na to, żeby normalnie zadzwonić na infolinię banku? :man_facepalming:

Podejrzewam, że bank nie oferuje białej listy usług, sprawdziłybym czy samodzielnie można to wyłączyć i jak transakcja przejdzie to ponownie zablokować.

przemopk: wpadłem wpadłem… przed południem zdzwoniłem do banku i powiedzieli że jeżeli to do jutra samo się nie odblokuje, to będą działać

po problemie
norton dzisiaj sam ponowił pobieranie kasy z mojego konta
widać to nas stronie banku i w historii zamówień na stronie nortona