Nie mogę załadować lub uruchomić!


(Saab) #1

Witam bardzo proszę o pomoc w czasie uruchamiania windy pojawia mi się taki komunikat jak wyżej i nic poza internetem nie mogę oteorzyć. nie da rady przywrócić systemu :frowning: Używam Windows XP atywir Norton , skanowałem kompa Pandą On-lina i nic nie wykrył.

Proszę o szybką pomoc , komp jest mi potrzebny do pracy :slight_smile:

Dzięki z góry :slight_smile:


(aju) #2

start=>uruchom=>msconfig=>zakładka usługi (lub uruchamianie, -nie piszesz co nie może się załadować!) i odchaczasz brakujący wpis


(Saab) #3

Tego też nie mogę otwożyć. Na samym początku jak komp się otwiera pojawia się komunikat: C:\YDPDict\watch.exe tego nie może otworzyć i zadnych innych . Chciałem ten słownik odinstalować i też nie mogę :frowning:

Złączono Posta : 31.12.2005 (Sob) 11:47

otworzyć . sorry :oops:


(squeet) #4

Spróbujmy naprawić ten system w takim razie. Najpierw poczytaj linka, jak zabootować do Konsoli Odzyskiwania :

:arrow: Konsola Odzyskiwania

Później to zrób i tam wpisz chkdsk /r , naciśnij enter i idź sobie zrobić kawę. To trochę potrwa :wink:

Oprócz tego - mogła Ci się trafić infekcja. Zrób loga z HijackThis :

:arrow: HijackThis - pomocnik

Zrób go w trybie awaryjnym. Jeśli nie będzie Ci się chciał otworzyć plik exe , ściągnij to:

:arrow: HijackThis.com

I loga wklejasz na forum, do działu Bezpieczeństwo :slight_smile:


(Saab) #5

Komp każe mi skojarzyć program umożliwiający wykonanie tej czynności w opcjach folderu :o ale ja tam nic nie widze , cieńki jeszcze jestem :oops:


(squeet) #6

Spróbuj zrobić to, co napisałem wyżej. Najpierw ściągasz obie wersje HijackThis - roszerzenia exe i com. Później naprawiasz system, następnie wchodzisz do trybu awaryjnego, zrób loga i go wklej na forum.


(Saab) #7
Logfile of HijackThis v1.99.1

Scan saved at 12:04:01, on 2005-12-31

Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)


Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe

C:\Program Files\Norton Internet Security\NISUM.EXE

C:\Program Files\Norton Internet Security\ccPxySvc.exe

C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe

C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe

C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe

C:\Documents and Settings\eds\Pulpit\hijackthis.com


R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.interia.pl/

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = 

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = 

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = 

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = 

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza

F3 - REG:win.ini: load=C:\YDPDict\watch.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx (file missing)

O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll

O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll

O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [CTStartup] C:\Program Files\Creative\Splash Screen\CTEaxSpl.EXE /run

O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install

O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit

O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe

O4 - HKLM\..\Run: [AWMON] "C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware SE Professional\Ad-Watch.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer

O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k

O4 - HKLM\..\Run: [MediaGateway] C:\Program Files\MediaGateway\MediaGateway.exe

O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] %SystemRoot%\system32\mobsync.exe /logon

O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized

O4 - Startup: Joint Operations Typhoon Rising Registration.lnk = C:\Documents and Settings\eds\Ustawienia lokalne\Temp\{B489A747-58F4-402B-B73C-455D6EF81E7A}\{0325F1C1-883A-41AB-8981-B27359ABDFAF}\NOVG.EXE

O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE

O8 - Extra context menu item: E&ksport do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000

O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll

O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/as5free/asinst.cab

O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe

O23 - Service: Symantec Password Validation Service (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe

O23 - Service: Symantec Proxy Service (ccPxySvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security\ccPxySvc.exe

O23 - Service: Usługa Auto-Protect w programie Norton AntiVirus (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe

O23 - Service: Norton Internet Security Accounts Manager (NISUM) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security\NISUM.EXE

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe

O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe

O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe

(Gutek) #8

do wywalenia

proponuję Konsolę - zobacz temat Konsoli Odzyskiwania :wink:


(squeet) #9

Jak wyczyścisz to, co podał kolega Gutek2222 , wystartuj do konsoli odzyskiwania i zrób, jak napisałem:


(Saab) #10

Wielkie dzieki , narazie tego nie zrobie nie mam dyskietek tyle :frowning:

Życze Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku !!