Mam dziwny problem. Korzystając z najnowszej stabilnej wersji Chrome nie mogę zalogować się do portalu dobreprogramy.pl. Przy próbie logowania dostaję komunikat o błędnych danych (błędne hasło lub login). Myślałem, że usunęliście mi konto. Wszedłem na forum.dobreprogramy.pl i próbowałem zalogować się na forum. Tutaj po naciśnięciu Logowanie otrzymuję chromową stronę ze smutną minką i komunikat:
" Strona jest niedostępna". Po wciśnięciu pod nim odnośnika ‘szczegóły’ rozwija mi się:
Co się dzieje? System to niedawno reinstalowana Vista HP 64bit, piszę obecnie spod IE9 bo tu wszystko działa bez problemu.
Co zrobiłem:
wyczyściłem historię i cookies, wszystko
CCleaner
reset routera do ustawień fabrycznych
I nic. Nadal spod Chrome nie mogę w żaden sposób się do Was dostać. Nie wiem czy gdzieś indziej też nie ma problemu, póki co strony z których korzystam logują mnie bez problemu, a dobreprogramy leżą.
Jak poradzić sobie z tym problemem? Proszę o pomoc.
Wstępnie zidentyfikowaliśmy problem z blokowaniem połączeń z serwisem logowania(który działa w ramach witryny ssl.dobreprogramy.pl) przez oprogramowanie firmy Avast. W zależności od przypadku dzieje się to zarówno przy ustawieniach czułości skanowania ruchu sieciowego standardowego jak i podwyższonego. Skutkuje to błędami ERR_CONNECTION_ABORTED.
Jesteśmy w kontakcie z producentem oprogramowania, aby rozwiązać ten problem. Nie chcąc nalegać na obniżenie poziomu zabezpieczeń, tymczasowo sugeruję logowanie się poprzez witrynę https://ssl.dobreprogramy.pl/Logowanie.html.
U mnie to samo. Przez Chrome nie da rady się zalogować bo ciągle wyskakuje komunikat “Formularz zawiera błędnie wypełnione pola”. Przez IE nie ma problemu z logowaniem.
tomcik link z twojego postu też nie pomaga. Odpalając go z Chrome wyskakuje “Strona jest nie dostępna”. Z IE odpala normalnie.
Czy możecie sprawdzić, czy po wyłączeniu ochrony Avast nadal macie problemy z logowaniem do portalu? Jeżeli są osoby z innym oprogramowaniem AV, które doświadczają problemów z logowaniem do portalu to proszę o kontakt na tomick@dobreprogramy.pl.
@gruby33: Proszę o kontakt na tomick@dobreprogramy.pl, chciałbym poznać szczegóły Twojego środowiska systemowego - wersję Chrome’a, wersję pakietu 360 Total Security oraz jego ustawienia.
Commodo robi burdel w certyfikatach ssl i sama obecność wystarczy, ja nie mogłem z tym programem używać drukarki nawet jak go wyłączyłem, ale drukarka działa po odinstalowaniu tego shitu.