Nie mogę zalogować się do DobrychProgramów z Chrome'a


(Adrian2) #1

Witam.

Mam dziwny problem. Korzystając z najnowszej stabilnej wersji Chrome nie mogę zalogować się do portalu dobreprogramy.pl. Przy próbie logowania dostaję komunikat o błędnych danych (błędne hasło lub login). Myślałem, że usunęliście mi konto. Wszedłem na forum.dobreprogramy.pl i próbowałem zalogować się na forum. Tutaj po naciśnięciu Logowanie otrzymuję chromową stronę ze smutną minką i komunikat: 

" Strona jest niedostępna". Po wciśnięciu pod nim odnośnika 'szczegóły' rozwija mi się:

 

Co się dzieje? System to niedawno reinstalowana Vista HP 64bit, piszę obecnie spod IE9 bo tu wszystko działa bez problemu.

 

Co zrobiłem:

  • wyczyściłem historię i cookies, wszystko

  • CCleaner

  • reset routera do ustawień fabrycznych

 

I nic. Nadal spod Chrome nie mogę w żaden sposób się do Was dostać. Nie wiem czy gdzieś indziej też nie ma problemu, póki co strony z których korzystam logują mnie bez problemu, a dobreprogramy leżą.

 

Jak poradzić sobie z tym problemem? Proszę o pomoc.


(urOk) #2

Może masz włączone blokowanie cookies na tej stronie, sprawdzałeś ?


(bart86) #3

Zainstalowałem wczoraj chrome i mam ten sam problem. Na innych przeglądarkach wszystko działa.


(Adrian2) #4

Żadnych ustawień cookies w chrome nie zmieniałem. Jest domyślnie.

Ustawienia cookies zmieniałem jedynie w IE9 (suwakiem ustawiłem rygor akceptowania cookies ze stron). No ale to przecież chyba nie wpływa na chrome.

Nadal pozostałem z problemem. Jak dostać się na dobreprogramy pod chrome? Prosze o pomoc

bart też to masz? DP co jest z wami?


(urOk) #5

Ja używam Chrome i mogę się zalogować. To nie jest wina DP. 

 

1 - Może jakiś dodatek sprawia problem ? 

 

2 - Zezwól witrynie DP na zapisywanie cookies.

 

3 - Kaspersky może być problemem, wyłącz na chwilę i sprawdź czy możesz się zalogować.


(Adrian2) #6

Nie twierdzę, że ich. Ale jednak logowanie leży. urOk jakiej wersji używasz?

Dodatki mam uporządkowane. Ale jak mam zezwolić na cookies skoro ją ich nie blokuję?

Używam Avasta, nie kasperskiego.


(urOk) #7

Wersja 38.0.2125.122 m (64-bit)

 

chrome://settings/contentExceptions#cookies

 

dodaj DP do wyjątków.


(bart86) #8

Nie działa


(Adrian2) #9

U mnie też nie.

Czy ktoś z redakcji mógłby się jakoś odnieść do naszego problemu? Bo nie wiem gdzie leży problem. Co mogłem zrobić to zrobiłem, bez rezultatu.


(felixik) #10

Witam, mam identyczny problem. Pytanie, gdzie leży problem


(system) #11

Wstępnie zidentyfikowaliśmy problem z blokowaniem połączeń z serwisem logowania(który działa w ramach witryny ssl.dobreprogramy.pl) przez oprogramowanie firmy Avast. W zależności od przypadku dzieje się to zarówno przy ustawieniach czułości skanowania ruchu sieciowego standardowego jak i podwyższonego. Skutkuje to błędami  ERR_CONNECTION_ABORTED.  

Jesteśmy w kontakcie z producentem oprogramowania, aby rozwiązać ten problem. Nie chcąc nalegać na obniżenie poziomu zabezpieczeń, tymczasowo sugeruję logowanie się poprzez witrynę https://ssl.dobreprogramy.pl/Logowanie.html.


(gruby33) #12

U mnie to samo. Przez Chrome nie da rady się zalogować bo ciągle wyskakuje komunikat “Formularz zawiera błędnie wypełnione pola”. Przez IE nie ma problemu z logowaniem.

 

tomcik link z twojego postu też nie pomaga. Odpalając go z Chrome wyskakuje “Strona jest nie dostępna”. Z IE odpala normalnie.


(Adrian2) #13

Twój link Tomick nic nie zmienia.

Dodam tylko, że logowanie pod nową Operą również leży, tak więc problem dotyczy przeglądarek opartych na blinku.


(Fafrocel) #14

Coś jest na rzeczy. Ja również męczyłem się z pół dnia na jednym z klonów Chroma żeby się zalogować na DP.


(Pangrys) #15

 

Pod nową Operą u mnie działa. Zarówno na Windows Vista 32 bit, Windows 7 64 bit i Windows 8.1 64 bit.


(system) #16

Czy możecie sprawdzić, czy po wyłączeniu ochrony Avast nadal macie problemy z logowaniem do portalu? Jeżeli są osoby z innym oprogramowaniem AV, które doświadczają problemów z logowaniem do portalu to proszę o kontakt na tomick@dobreprogramy.pl.


(gruby33) #17

U mnie nadal to samo. Działam na Win 8.1 64bit, a pakiet to 360 Total Security. Po wyłączeniu antywira nic się nie zmienia.


(system) #18

@gruby33: Proszę o kontakt na tomick@dobreprogramy.pl, chciałbym poznać szczegóły Twojego środowiska systemowego - wersję Chrome’a, wersję pakietu 360 Total Security oraz jego ustawienia.


(Aed112) #19

Ja również mam ten problem, pisze teraz z IE 11.  Używam Comodo IS. Po wyłączeniu pakietu, bez zmian.


(bart86) #20

Commodo robi burdel w certyfikatach ssl i sama obecność wystarczy, ja nie mogłem z tym programem używać drukarki nawet jak go wyłączyłem, ale drukarka działa po odinstalowaniu tego shitu.