Nie mogę zalogować się na Battleloga


(Mateuszgaluszka) #1

Witam, zainstalowałem grę Battlefield 3. Po włączeniu jej uruchamia mi się przeglądarka i wchodzi na stronę Battlelog. Gdy wpisuje mój e-mail i daje hasło do origina to wyskakuje mi, że złe hasło.Jak się mam inaczej zalogować? Pozdrawiam, proszę o odpowiedzi.


(Freeq52) #2

Nie wiem jak dzisiaj, ale wczoraj ponoć były jakieś problemy z Origin, więc może jeszcze naprawiają.


(Mateuszgaluszka) #3

Ale na origina normalnie się loguje, przełączam origina na tryb offline i w kampanie normalnie gram. Ten e-mail co trzeba wpisać to ten sam co się zakładało na nim origina a hasło jakie trzeba dać?


(Barteek 967) #4

Adres e-mail jak i hasło z origin.


(Mateuszgaluszka) #5

Skontaktowałem się z panem z ea i on mi powiedział, że muszę założyć konto origin na adres dorosłego i założyłem i wszystko ładnie lata. Podaje co mi napisał:

Pana klucz (dostęp do trybu online) został zablokowany ponieważ jest przypisany do konta EA nie spełniającego wymagań wiekowych. Gra online jest dostępna tylko dla osób które ukończyły 16 rok życia.

I. Proszę usuną stary klucz:

  1. Twój klucz licencyjny powinien znajdować się w lokalizacji: C: \ ProgramData* \ Electronic Arts \ EA Services \ License

*Folder ProgramDataTe może znajdować się w ukrytym folderze. By wyświetlać ukryte foldery, z menu okna wybieramy opcję Organizuj, a następnie Opcje Folderów. Przechodzimy do zakładki Widok i zaznaczamy opcję Pokaż ukryte pliki, foldery, dyski. Wciskamy przycisk OK., zastosuj. *

Windows 7 http://plom.pl/windows-7-pokaz-ukryte-pliki/

  1. Usuń plik 7****.dlf

II. Ponownie uruchom komputer.

Załóż nowe konto, które spełnia wymagania wiekowe - https://profile.ea.com/acctcreate.do?su … profile.do

III. Uruchom program Origin i zaloguje się kontem EA, które spełnia wymagania wiekowe.

IV. Wprowadź nowy kod w zakładce “podaj kod produktu” :--------------------

V. Uruchom grę.

Pozdrawiam,

EA Centrum Pomocy.


(Damianosz1990) #6

witam otóż mam ten sam problem co Ty ale wszystko zrobilem tak jak Ty i na nowym koncie pisze "podany kod został już wykorzystany " , czy numer seryjny moze byc ten sam czy trzeba miec inny ,jak tak to skad go wziasc ? jak pisze do EA do pomocy to pisze z jakims typem po angielsku i on pisze ze nie moze mi pomoc , prosze niech ktos mi pomoze !!


(Mateuszgaluszka) #7

Zarejestruj się na ea.com tam masz pomoc.Piszesz im problem, podajesz im twój kod seryjny gry a oni podają ci inny kod, rejestrujesz się, podajesz ten kod i grasz.


(Brejk7) #8

galuszka777 wysłałem Ci wiadomość na priv , lecz nie wiem czy doszła. Proszę skontaktuj się ze mną. Mój numer gg : 4213442. Chciałbym abyś pomógł mi wyjaśnić pewną sprawę dotyczącą BF3.


(Battelfield3) #9

Witam

Mam ten sam problem a EA nie udzieliła mi żadnej pomocy.A metody którą opisałeś spróbowałem i nic z tego nie wyszło.

W jaki sposób moge otrzymać nowy kod do Battelfielda 3 od EA.

Prosił bym pisać na tym poście lub na moje gg.

GG:36998444


(Joannafilipiak76) #10

Witam was. zrobilem to wszystko co jest napisane i teraz problem. Mam juz konto z dobrą datą urodzenia ( 16+) i skąd mam wzionć nowy kod seryjny do gry bo jak wpisuje stary to pisze ze juz jest użyty ;/// Plis odpowiedzcie bo padne…


(Brejk7) #11

Musisz napisać do EA o pomoc . Napisz jaki masz problem i czego dotyczy .


(Bambus97) #12

Wysłałem e-mail do supportu EA ale od tygodnia nie dostałem odzewu.

Nie wiem co mam teraz zrobić xd

Usunąłem ten plik już i założyłem nowe konto, ale na co mi to skoro nie mam klucza do gry.

Proszę o skromną pomoc w tej sprawie.


(Krzyżyk-98) #13

Co trzeba by było wpisać w e-mailu z prośbą o nowy kod gdy będę pisał do EA, po prostu że podałem zły wiek i nie mogę grać w multiplayer’a i prosił bym o nowy kod??

I gdzie mam się najpierw zalogować na Ea czy na Origin??? PROSZĘ POMÓŻCIE ![-o<


(Acca) #14

Witam

Mam też ten problem tyle że ja grałem na moim koncie nawet dokupiłem dodatek po czym zmieniłem ID (mozna w Origin) , i wtedy przyszedł ten moment :frowning: szlak gra przestała działac wyświetla na stronie Battlelog że musze kupić grę !!

Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ? prosze o pomoc

dzieki Ł.J

***********


#15

acca , na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba. Niezastosowanie się do prośby będzie skutkowało przeniesieniem postu do śmietnika.

Poza tym, skoro prosisz o pomoc na forum, to tu czekaj na odpowiedź, nie na kanałach prywatnych. Maila usunąłem.


(Acca) #16

Witam ponownie

Dzisiaj w ten piękny dzień (dzień kobiet) , raczył odpisać pan z EA . Co się okazało dodatek który dokupiłem tzn. klucz na A… jest nieautoryzowanym kluczem firmy EA i został zablokowany , co spowodowało brakiem połączenia z battlelog-em.

Wnioski - pożałowane 20 zł (tyle zaoszczędziłem na portalu A…) przełożyło się na 2 miesiące bez gry :frowning:


(Barti059) #17

galuszka777 , napisałem i im nie odpisują już ze 2 dni, co robić?


(Mateuszgaluszka) #18

To trochę dziwne, bo mi odpisali po 2 godzinach.Nie wiem, musisz cały czas do nich pisać, kiedyś będą musieli odpisać


(Mrtrello) #19

Witam wszystkich :slight_smile: Proszę o podanie kontaktu do tego gościa z EA. Mam podobny problem. Bardzo pilne


(Froogi123) #20

wie ktoś jak można skątaktować się z ea?