Nie mogę zalogować się na pocztę


(kolotolo) #1

Witajcie,

Kilka dni temu nie mogłam się zalogować na swoje konta e-mail o2, ale miałam 100% pewność że podaję prawidłowe loginy i hasła (każde konto posiada inne hasło).

W końcu wysłałam smsy o przypomnienie hasła i zmieniłam hasła. Próbuję teraz się zalogować i problem znów ten sam. Piszę tutaj, bo nie wiem jak to rozumieć i co o tym myśleć. Czy tylko ja mam problemy z zalogowaniem się na pocztę o2, czy może ktoś w jakiś magiczny sposób się włamuje an wszystkie konta? Nie mam włączonej opcji zapisywania haseł.


(adam9870) #2

Pomocne może okazać się wklejenie logów:

zasady-wklejania-logow-forum-tytulowania-tematow-t253052.html

otl-gmer-rsit-dss-inne-instrukcje-t370405.html

A co do hasła, mogłaś zalogować się zaraz po zmianie hasła? Bo ja miałem taki problem, że zmieniłem sobie hasło, które zawierało niedozwolone chyba znaki specjalne i było dłuższe aniżeli to dopuszczalne w poczcie o2. Czy jeżeli wybierzesz "zapomniałem/am hasło" to w pytaniu pomocnicznym (wspominałaś o SMS, nie wiem czy to może być łączone, zakładam, że tak) widzisz swoje pytanie pomocniczne czy informację od potencjalnego włamywacza? Ja miałem kiedyś informację od osoby, która zmieniła dla mnie hasło.

Czy podczas logowania się na o2.pl albo na poczta.o2.pl zaznaczasz opcję Bezpieczne logowanie (SSL)?

W jaki sposób łączysz się z Internetem? Przez Wi-Fi? Sieć zabezpieczona czy niezabezpieczona? Może ktoś podsłuchuje ruch sieciowy, jeżeli nie posiadasz odpowiednio zabezpieczonej sieci Wi-Fi i nie zaznaczasz opcji logowania bezpiecznego (SSL).

Pozdrawiam. :slight_smile:


(kolotolo) #3

Witaj,

W o2 masz do wyboru albo pytanie pomocnicze, albo po wysłaniu sms dostajesz kod który musisz przepisać i podać nowe hasło.

Opcja SSL jest zaznaczona jak zawsze, a neta mam na kablu.

Log nic nie da, po prostu nie mogę zalogować się na własną pocztę :stuck_out_tongue:

Właśnie wysyłam te sms i zmieniam hasła i przy okazji ustawię sobie jakieś pytanie, bo jeśli jeszcze raz się to powtórzy, to zbankrutuję :smiley:


(adam9870) #4

Jak uważasz.

Gdy ja miałem problem, skorzystałem z formularza:

https://poczta-kontakt.grupao2.pl/?dzia ... &cate_id=2

Następnie napisałem oświadczenie co do własności konta i należało je wysłać albo tradycyjną pocztą do o2, albo w formie elektronicznej wraz ze skanem dowodu osobistego. Wszystko dobrze się skończyło. :slight_smile: