Posiadam router tp-link WR340G. Korzystając z poradników chciałam go skonfigurować, jednak nie mogę wejść na stronę konfiguracyjną routera. Prosiłabym o pomoc. Myślę, że było by łatwiej, gdyby ktoś zaczął od podstaw, czyli jak podpiąć router.
Właściwie po wielu próbach udało mi się zalogować, ustawiłam wszystko zgodnie z tą instrukcją http://www.cmtsinfo.net/index.php?howto=wr340g, a połączenia do internetu dalej nie ma. Router mam podłączony kablem od neta i krótszym kablem do pc. Internetu nie ma ani tam ani na lapku. Próbowałam zmieniać “channel” na wszystkie z proponowanych, jednak bez zmian
Na początku zaznaczę, że nie znam się na tym za bardzo, więc proszę o wyrozumiałość, jeśli moja odp będzie nie w temat;)
Wydaje mi się, że jest to linia kablowa, tzn nazwa firmy to CoverNet, nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć, gdyż dla mnie to ciemna magia.
Router podłączony jest do komputera takim krótszym kablem z zestawu oraz kablem z od internetu.
Tak, wykonałam też ostatni podpunkt.
Rzecz w tym, że kiedyś już podłączałam ten sam router według tej samej instrukcji i wszystko działało, później przez jakiś czas router był odpięty, a teraz zrobiłam wszystko (wydaje mi się)tak samo i już nie działa. DLatego wdzięczna będę za wszelkie sugestie. Aha i jeśli źle odpowiedziałam na któreś z pytań, prosiłabym o instrukcje, jak daną rzecz sprawdzić.
– Dodane 28.10.2012 (N) 18:42 –
Dodam jeszcze, że wykrywa sieć pod nazwą jaką ustawiłam, łączy się z nią, jednak nie ma połączenia z internetem.
Wykrywana jest sieć wifi, ale to nie to samo co dostęp do internetu
Ok, to naświetla nieco sytuację.
Wynika z tego, że wykonałaś całą instrukcję poprawnie (rozumiem, że kabel od internetu podłączasz pod niebieskie gniazdo swojego routera), z jednym małym wyjątkiem, który nie został w niej uwzględniony.
Chodzi mianowicie o konfigurację routera w Network->WAN, czy możesz podać jakie są wartości dla:
-WAN Connection Type:
-IP Address:
-Subnet Mask:
-Default Gateway: