Nie mogę zmienić e-maila

Kiedy chcę zmienić e-mail i wpisuję nowy, a potem go powtarzam, w polu do wpisania powtórzenia pojawia się mój login, a wyżej pojawia się napis: “Podana domena e-mail nie ma właściwego rekordu MX.”

Czy ktoś może mi pomóc? Z góry dziękuję.

Przeczytaj to co napisałeśi postaw się w naszej sytuacji. Rozumiesz coś z tego? Gdzie wpisujesz, w czym nie możesz zmienić? Jakiś program pocztowy czy strona WWW serwera poczty czy jeszcze coś innego?

Strona główna/Twoje Konto/ Panel Zarządzania Kontem/Profil/Szczegóły rejestracji/ Wypełniasz pola:

  • Adres e-mail:

  • Potwierdź adres e-mail:

Podaj tylko wtedy, gdy zmieniasz swój adres e-mail.

  • Aktualne hasło:

Musisz wpisać tu swoje aktualne hasło, jeżeli chcesz

zmienić je, swój adres e-mail lub login.

Podaj mi nowy mail na pw zobaczę co jest grane.

Już w porządku, tym razem udało się bezproblemowo. Ale dziękuję, lazikar