Cześć nie mogę zmienić kraju w google play (problem polega na tym że nie chcę dodawać formy płatności)
Siema,
Dostępność treści w Google Play zależy od kraju. Do określenia prezentowanej wersji Google Play używamy adresu zamieszkania z konta usługi płatności Google.
Aby zaktualizować kraj używania Google Play na komputerze lub urządzeniu z Androidem :
- Zaloguj się na https://pay.google.com.
- Po lewej stronie kliknij Ustawienia .
- W profilu płatności, obok karty „Kraj”, wybierz ikonę edytowania .
- Kliknij Utwórz nowy profil > Dalej .
- Wybierz z listy odpowiedni kraj, który będzie używany w nowym profilu.
- Wpisz adres i kliknij Prześlij .
Uwaga : to coś innego niż „książka adresowa”, która zawiera adresy wysyłki. Klient musi fizycznie znajdować się w kraju, który chce wybrać.
Jeśli masz problem z wyświetlaniem Google Play w wersji właściwej dla Twojego kraju, wykonaj te czynności:
Na komputerze:
- Otwórz stronę Sklepu Play: play.google.com.
- Po lewej kliknij Aplikacje , a następnie dowolny płatny produkt .
- Uwaga: możliwe, że będzie trzeba najpierw przejść na kartę „Top listy” i w sekcji „Najpopularniejsze płatne – Aplikacje na Androida” kliknąć Zobacz więcej .
- Na stronie aplikacji kliknij Kup . Jeśli pojawi się taka prośba, wybierz urządzenie i kliknij Kontynuuj .
- Powinno pojawić się okno „Klikając „Kup”, zgadzasz się na Warunki korzystania z usługi Google Play…”. Kliknij Anuluj .
- Zamknij Google Play i wyczyść pamięć podręczną przeglądarki.
- Poczekaj od 30 minut do 24 godzin.
- Wróć na stronę Sklepu Play. Powinien on wyświetlać się teraz w wersji właściwej dla kraju podanego w Twoim adresie do rozliczeń.
Na Androidzie:
- Otwórz aplikację Sklep Google Play.
- Kliknij Menu > Strona główna , a następnie kliknij dowolny płatny element. Uwaga: możliwe, że będzie trzeba najpierw przejść na kartę „Top listy” i w sekcji „Najpopularniejsze płatne – Aplikacje na Androida” kliknąć Zobacz więcej .
- Kliknij Kup . Nie musisz finalizować zakupu. Powinno pojawić się okno „Klikając „Kup”, zgadzasz się na Warunki korzystania z usługi Google Play…”.
- Zamknij Sklep Google Play i wyczyść pamięć podręczną i dane Sklepu Google Play, Usług Google Play i Menedżera pobierania.
- Poczekaj od 30 minut do 24 godzin.
- Wróć do Sklepu Play. Powinien on wyświetlać się teraz w wersji właściwej dla kraju podanego w Twoim adresie do rozliczeń.
Jeśli kraj ustawiony na koncie Google Play nadal się nie zmienił, usuń swoje konto Google z urządzenia i dodaj je ponownie.
Mam nadzieję, że te wskazówki okażą się pomocne.
PIOTREQ
To jedyne prawidłowe rozwiązanie