Nie mogę zmienić kraju w google play jak to zrobić?

Cześć nie mogę zmienić kraju w google play (problem polega na tym że nie chcę dodawać formy płatności)

Siema,
Dostępność treści w Google Play zależy od kraju. Do określenia prezentowanej wersji Google Play używamy adresu zamieszkania z konta usługi płatności Google.

Aby zaktualizować kraj używania Google Play na komputerze lub urządzeniu z Androidem :

  1. Zaloguj się na https://pay.google.com.
  2. Po lewej stronie kliknij Ustawienia .
  3. W profilu płatności, obok karty „Kraj”, wybierz ikonę edytowania .
  4. Kliknij Utwórz nowy profil > Dalej .
  5. Wybierz z listy odpowiedni kraj, który będzie używany w nowym profilu.
  6. Wpisz adres i kliknij Prześlij .

Uwaga : to coś innego niż „książka adresowa”, która zawiera adresy wysyłki. Klient musi fizycznie znajdować się w kraju, który chce wybrać.

Jeśli masz problem z wyświetlaniem Google Play w wersji właściwej dla Twojego kraju, wykonaj te czynności:

Na komputerze:

  1. Otwórz stronę Sklepu Play: play.google.com.
  2. Po lewej kliknij Aplikacje , a następnie dowolny płatny produkt .
  • Uwaga: możliwe, że będzie trzeba najpierw przejść na kartę „Top listy” i w sekcji „Najpopularniejsze płatne – Aplikacje na Androida” kliknąć Zobacz więcej .
  1. Na stronie aplikacji kliknij Kup . Jeśli pojawi się taka prośba, wybierz urządzenie i kliknij Kontynuuj .
  2. Powinno pojawić się okno „Klikając „Kup”, zgadzasz się na Warunki korzystania z usługi Google Play…”. Kliknij Anuluj .
  3. Zamknij Google Play i wyczyść pamięć podręczną przeglądarki.
  4. Poczekaj od 30 minut do 24 godzin.
  5. Wróć na stronę Sklepu Play. Powinien on wyświetlać się teraz w wersji właściwej dla kraju podanego w Twoim adresie do rozliczeń.

Na Androidzie:

  1. Otwórz aplikację Sklep Google Play.
  2. Kliknij Menu > Strona główna , a następnie kliknij dowolny płatny element. Uwaga: możliwe, że będzie trzeba najpierw przejść na kartę „Top listy” i w sekcji „Najpopularniejsze płatne – Aplikacje na Androida” kliknąć Zobacz więcej .
  3. Kliknij Kup . Nie musisz finalizować zakupu. Powinno pojawić się okno „Klikając „Kup”, zgadzasz się na Warunki korzystania z usługi Google Play…”.
  4. Zamknij Sklep Google Play i wyczyść pamięć podręczną i dane Sklepu Google Play, Usług Google Play i Menedżera pobierania.
  5. Poczekaj od 30 minut do 24 godzin.
  6. Wróć do Sklepu Play. Powinien on wyświetlać się teraz w wersji właściwej dla kraju podanego w Twoim adresie do rozliczeń.

Jeśli kraj ustawiony na koncie Google Play nadal się nie zmienił, usuń swoje konto Google z urządzenia i dodaj je ponownie.

Mam nadzieję, że te wskazówki okażą się pomocne.

PIOTREQ

To jedyne prawidłowe rozwiązanie