Nie mogę zresetować komputera, do ustawień fabrycznych

post-269113-0-72561200-1430755201_thumb.Witam.

Posiadam laptop SAMSUNG ATIV BOOK 2. Oryginalnie Windows 8, ale zaktualizowany do 8.1. Chciałem zresetować komputer do ustawień fabrycznych, ale gdy próbuję to zrobić to pojawia mi się komunikat “Nie można odnaleźć środowiska odzyskiwania. Włóż nośnik instalacji lub odzyskiwania systemu Windows, a następnie uruchom ponownie komputer przy użyciu tego nośnika.” Laptop jest na gwarancji mam go dopiero od 9 miesięcy. Raz już robiłem mu całkowity reset i wtedy nie było żadnych problemów. Teraz po uruchomieniu Recovery, nawet nie widać żeby był jakiś punkt przywracania. Dodam jeszcze, że przy ostatnim resecie zrobiłem sobie partycje i teraz mam tam w nich śmietnik, nie znam się na komputerach. Ale jeśli dobrze wyczytałem to może być coś z partycjami, że nie widać punktu przywracania. Nie wiem. Mam nadzieję, że jak na mój brak wiedzy o komputerach w miarę przejżyście to opisałem. Tak wyglądają moje partycje. 

Proszę o pomoc.

Jeśli nie masz nic ważnego na dysku to zaorać i postawić system od zera z tworzeniem partycji na nowo włącznie (systemowa+dane/magazyn).

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/create-reset-refresh-media

Za wczasu zaopatrz się w najpotrzebniejsze sterowniki (LAN/WiFi).

A w te sterowniki (LAN/WiFi) to muszę już teraz się zaopatrzyć? Bo nawet nie wiem skąd je wziąć i które to będą te właściwe. Jak napisałem nie znam się na komputerach. Nawet jak bym je pobrał, to gdzie je zapisać i co z nimi później zrobić. Mam tylko jeden komputer…

Cześć,

Wszystkie niezbędne sterowniki znajdziesz na stronie producenta danego urządzenia, wystarczy je pobrać i zapisać np. na pendrive. Po reinstalacji systemu instalujesz pobrane wcześniej sterowniki, zaczynając od instalacji sterowników do chipsetu. Jak już się z tym uporasz, łączysz się z siecią i instalujesz aktualizacje do systemu z Windows Update.