"Nie można nawiązać połączenia z serwerem proxy" co zrobić!?

Witam.

Przyszedłem dzisiaj do cioci i gdy próbuję odpalić dowolną stronę internetową to wyskakuje komunikat “Nie można nawiązać połączenia z serwerem proxy”. Obecnie jestem na drugim koncie i wszystko tu działa. Proszę o pomoc.

Zmień serwer proxy na inny lub go wyłącz.

Sprawdź inne DNS-y:

Google

8.8.8.8

8.8.4.4


lub Open

208.67.222.222

208.67.220.220


Jestem zielony w tych sprawach :open_mouth:

Jak to się robi? Mam Google Chrome.

A może jakiś program blokuje mi czy coś?

Przeczyść komputer programem CCleaner

U góry po lewej “Cleaner” na dole Analiza - Uruchom Cleaner

później “Rejestr” Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.

CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.

kliknij aby powiększyć:

cf114_CCleaner.jpg ccleaner2.th.jpg

Continue to the media

Sprawdź na innych przeglądarkach np. IE.

Wiem że temat już stary ale może komuś się przyda :) 

 

Otóż miałem podobny problem i też jako przeciętny użytkownik komputera próbowałem wszystkich rzeczy które tutaj i na innych forach piszą… czyli tam wiadomo odkurzaczem przleciałem rejestr, odwirosowywałem :stuck_out_tongue: przekopałem ustawienia routera zmieniałem te ustawienia LANu itd itd. Wkońcu zrezygnowałem, ale wkurzało mnie to bo problem się pogłębiał. Mam na myśle że początkowo działo mi się tak tylko kiedy chciałem wyszukać coś w google, tyle że po kilku odświeżeniach udało się otworzyć szukane hasła, ale przez ostatnie 2 dni nie potrafiłem już kompletnie nic wyszukać zrezygnowany otwarłem w panelu sterowania “dodaj lub usuń programy” i tak wywaliłem kilka rzeczy :stuck_out_tongue: teraz google śmigają już bezproblemowo :slight_smile: znowu wyszło na to że najprostrze rozwiązania są najlepsze. Tylko kombinując nad tym {bo szczerze mówiąc nawet nie wiem co wywaliłem że się to naprawiło} pojawiają się 2 pytania :