Nie można odblokować portów w routerze TL-WR340G

Witam, mam problem z którym borykam się ostatnio. Mianowicie chcę odblokować porty w routerze, by móc tworzyć servery, hostować. Zrobiłem mały research i myslę, że poczynilem dużo w tym bym właśnie mógł to robić, jednak coś jeszcze jest nie tak i nie mam już pomysłu co może blokować mi jeszcze te porty, więc tak:

Router TP-LINK WR340G, ustawiłem wybrane porty w virtual servers na takie jakie potrzebuje, zeby je odblokować.

Wyłączyłem DHCP, ustawiłem u siebie na sztywno adres ip, DMZ wylaczylem, UPnP włączone

Odinstalowałem opcjonalnego firewalla, windowsowskiego wylaczylem razem z usługą zapory systemu windows.

Pytając się serwisanta internetu, odpowiedział, że z ich strony żadnych portów nie blokują.

Po wprowadzanych zmianach, rebootowałem kompa, router, nawet telefon komórkowy żeby być pewnym i nadal nic.

Screeny, które w zamyśle mają pomóc w znalezieniu ewentualnych problemów:

http://imgur.com/reDjUS9

http://imgur.com/PkbFYoX

http://imgur.com/aKDTfBF

http://imgur.com/TsPT9x2

Proszę o pomoc.

Na WAN-e router masz publiczne IP?

Jak to sprawdzić? Bo przyznam, że troszkę nie rozumiem. Dam screeny, może pomogą;

Daj obrazek ze Statusu routera a dokładnie interesuje nas WAN.

Chodzi o to że możesz mieć przed tp-link-em jeszcze jeden routera (NAT).

Oto on:

http://imgur.com/qa7NZgU

Fizycznie masz przed sobą co najmniej jeden router u dostawcy. Możliwa jest też konfiguracja NAT-u dostawcy 1:1 więc 100% pewności nie mamy skoro dostawca twierdzi że żadnych portów nie blokuje. Zwykle usługa publicznego IP to dodatkowy koszt.

Czyli gdzie leży problem? I co mam robić?

Stawiam na problem u dostawcy internetu.