Nie można odnaleźć adresu serwera - ciągłe komunikaty

Posiadam internet podłączony do routera Netgear DG834G, jest on rozdzielany na 3 laptopy.

I problem w tym że na każdym z laptopów bardzo często w przeglądarkach [iE ,Firefox ,Chrome czy Opera] pojawia się komunikat:

np.

Wszystko działa bez problemu tj. komunikatory ,siec p2p [uTorrent] czy radio internetowe. :slight_smile:

Tylko strony internetowe trzeba czasem kilka razy odświeżyć żeby pozbyć się tego komunikatu. :-x

Systemy operacyjne na laptopach to :

Vista Home Premium SP1

XP Professional SP3

Linpus Linux

Specyfikacja routera klik

Internet który posiadam to Broadcall Plus

Możecie coś doradzić żeby pozbyć się tego problemu, bo jest to bardzo uciążliwe :expressionless:

programy p2p otwieraja bardzo duza ilosc portow, przez co sam sobie zasmiecasz lacze

jezeli masz dostep do router’a to polecal bym uporzadkowac sobie ile portow i ktore chcesz otwierac

poza tym moze warto bylo by jakiegos QoS’a uruchomic i to jakos zgrabnie podzielic ile lacza na co ma isc

Problem rozwiązany :slight_smile:

Ustawiłem DNS’y na routerze i jak na razie ani jednego komunikatu :slight_smile:

mógłbyś mi powiedzieć jak ustawić te DNSy?? mam ten sam problem z tym tylko że ja mam internet w netii. Proszę o pomoc :slight_smile:

Polecam te:

208.67.222.222

208.67.220.220

8a33a2ea2dd07f88.jpg

acha no ustawilem te adresy tylko że w konfiguracji routera i teraz śmiga aż miło :smiley: zobaczymy jak długo :wink: na tą chwilę przez cały dzień ani razu mi nie wyskoczył ten komunikat więc jest dobrze :smiley: