Nie można odnaleźć określonego modułu

Witam serdecznie

Jak w temacie. A dokładnie to od pewnego czasu mam problem z kompem. Trochę muli mi net, a teraz wyskakuje komunikat "Nie można odnaleźć określonego modułu " podczas otwierania każdego pliku exe.

Pobrałem program anty wirusowy, lecz nie mogę go zainstalować, pobrałem OTL i to samo, za każdym razem kiedy otwieram plik exe.

trochę o kompie :

Windows & Home Premium

Serwis Pack 1

64 - bitowy system operacyjny

Procesor : Intel ® Xeon® CPU E31220 @ 3.10GHz 3.10 GHz

Pamięć RAM 8,00 GB

płyta : ASRock Z68 Pro3 Gen3

karta: GTX 560

Proszę o pomoc

Wejdź w tryb awaryjny windows https://support.kaspersky.com/pl/faq/?qid=193238595 Jeśli nie działa tryb awaryjny proszę pisać nie robić nic na siłę. Spróbuj uruchomić OTL. Jak się uda wykonaj skan zgodnie z instrukcją analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html#p3059741 i pokaż raporty na forum

W trybie awaryjnym jest ok

Lecz nie mogę odpalić OTL W trybie normalnym w żaden sposób

Teraz nie rozumie, to możesz uruchomić OTL w awaryjnym, czy nie. Masz jeszcze wersje com i scr OTL’a jeśli nie możesz uruchomić exe.

http://wklej.to/xq5Qo

http://wklej.to/n7GbV

Rozumie że w trybie awaryjnym wszystko działa.

Wykonaj pełny skan Dr.WEB CureIt! napisz czy coś wykrył.

Jeśli DrWeb nic nie wykryje spróbuj zdiagnozować problem przy pomocy czystego rozruchu http://support.microsoft.com/kb/929135/pl

DrWeb znalazł 2 pliki wykasowałem je był to program VDownloader ale nadal jest to samo.

Może najleprzym wyjściem będzie zainstalowanie ponownie systemu, bo to już mnie przerasta. Tylko dlaczego tak się stało jak niecały miesiąc temu robiłem reinstalacje systemu z defragmentacją partycji ?

Rozumie że nie próbowałeś opcji z czystym rozruchem? Sprawdź czy możesz skorzystać z przywracania systemu?

Zainstalowalem ponownie system. Nie wiem co się dzieje z komputerem, ale chodzi coraz gorzej teraz tak muli, że nawet nie chce sie z internetem polaczyc.

Nie wiem co jest problemem, jeśli nie infekcja to może coś z dyskiem jest nie tak. Może masz jakieś wykrzykniki znaki zapytania w Menadżerze urządzeń.

Dałem komputer do serwisu. Serwisant stwierdził, że to wina dysku. wysłałem go na gwarancje, zakupiłem nowy dysk, ale nadal mam problem z internetem.

http://www.wklej.org/id/998206/

Log czysty, system dopiero co postawiony. Podejrzewam Norton Internet Security Wejdź w tryb awaryjny z obsługą sieci i sprawdź jak działa internet https://support.kaspersky.com/pl/faq/?qid=193238595