Nie można odnaleźć określonego modułu

Witam, jestem nowy na forum gdyż przychodzę tu z pewnym problemem, więc przepraszam jeśli temat nie jest na odpowiedniej kategorii.
Gdy próbuje zainstalować sterowniki do NVIDIA lub włączyć program GForce Experience pojawia się błąd “Nie można odnaleźć określonego modułu”. Widziałem już, że były takie tematy jednak jestem amatorem i nie potrafię sam tego naprawić więc proszę o wytłumaczenie co zrobić i kiedy.
Oczywiście załączam też raporty FRST.
Addition.txt (127,3 KB) FRST.txt (106,4 KB)
Z góry dziękuję za pomoc :slight_smile:

1 polubienie

W trybie awaryjnym (koniecznie!) wyczyść system ze sterowników NVidii za pomocą tego narzędzia


i zainstaluj najnowsze sterowniki od nowa (już w trybie normalnym).

Zrobilem to, niestety znowu przy próbie zainstalowania nowych sterowników w trybie normalnym pojawia się ten sam błąd czyli "nie można odnaleźć określonego modułu ;/
istnieje jakis program który mógłby to ominąć tak jak ddu w przypadku odinstalowywania ich?

Witaj @lisiasty2604 na Forum DobreProgramy

Jest widoczna infekcja, na początek należy tym się zająć.
Możliwe, że uporanie się z tym problemem, rozwiąże inne.

  1. Pobierz ADWCleaner
  2. Uruchom z Uprawnieniami Administratora, uruchom skanowanie.
    Jeśli znajdzie linie z Preinstalled to odznacz, resztę oczyść
  3. Wklej plik wynikowy.
  4. Czekaj na kolejne polecenia.

Pozdrawiam serdecznie
Juliusz
stopa

Zrobione.
Na dole załączam logi ze skanowania, usuwania oraz od nowa FRST.
AdwCleaner[C00].txt (3,1 KB) AdwCleaner[S00].txt (3,2 KB)
Addition.txt (127,5 KB) FRST.txt (103,7 KB)

Dziękuję.
Teraz kolejne skanowanie
Zrób skanowanie MBAM

  • Pobierz MalwareBytes MBAM
  • Zamknij wszystkie aktywne programy i przeglądarki.
  • Zainstaluj MBAM, zaznacz na końcu, aby uruchomił się po zakończeniu instalacji.
  • Wejdź w Ustawienia w Prawym górnym rogu
  • Zakładka Bezpieczeństwo
  • W Opcjach skanowania zaznacz trzy pierwsze z czterech dostępnych
  • Wróć do Głównego Menu