Nie można otworzyć okna właściwości połączenia lokalnego

Posiadam xp pro.Po próbie dostania się do ustawień sieci wyskakuje okienko z komunikatem:

“wystąpił nieoczekiwany błąd”.

Zapewne usunęłam przypadkiem jakieś wpisy w rejestrze.Płytka instalacyjna systemu nie jest zaktualizowana,

przywracanie systemu było wyłączone.Połączenie internetowe funkcjonuje sprawnie.Zarejestrowałam ponownie biblioteki netcfgx.dll,netman.dll,netshell.dll.Nie pomogło.

Proszę o jakiekolwiek sugestie… #-o

sprawdź czy masz pliki

rasman.dll

Esent.dll

hnetcfg.dll

:slight_smile:

Pobierz stąd: http://www.rizone3.com/archives/1308 kompletną naprawę internetu (Complete Internet Repair) i wykonaj (zaznacz i Go!).

Oczywiście, w oknie naprawy nie zaznaczaj tych pozycji, o których wiesz, że ich nie ma w komputerze, np. przegladarki IE9 itp.

Ponowna rejestracja plików : rasman.dll i esent.dll zaowocowała komunikatem informującym o tym,że pliki zostały załadowane,ale ponieważ nie można odnaleźć punktu wejścia DllRegisterServer ,plików tych nie można zarejestrować.

W jaki sposób przywrócić brakujące klucze rejestru ?

Zabrakło mi ostrożności podczas korzystania z Auslogics Registry Cleaner(usunęłam kopie zapasowe :expressionless: )

Dodane 06.04.2011 (Śr) 20:15

Znalazłam rozwiązanie =D>

Uruchom Notatnik.

Wpisz następujące wiersze w Notatniku:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CLASSES_ROOT\Interface{0000010c-0000-0000-C000-000000000046}]

@=“IPersist”

[HKEY_CLASSES_ROOT\Interface{0000010c-0000-0000-C000-000000000046}\NumMethods]

@=“4”

[HKEY_CLASSES_ROOT\Interface{0000010c-0000-0000-C000-000000000046}\ProxyStubClsid32]

@="{00000320-0000-0000-C000-000000000046}"

Zapisz plik jako plik Restore.reg. Notatnik może dodać rozszerzenie .txt do nazwy pliku. W takim przypadku należy zmienić nazwę pliku na Restore.reg.

Kliknij dwukrotnie plik Restore.reg.

Po wyświetleniu monitu o potwierdzenie zamiaru dodania informacji do rejestru kliknij przycisk Tak.

Uruchom ponownie komputer.

Źródło:http://support.microsoft.com/kb/825826 , http://support.microsoft.com/kb/269019