Nie można podlaczyc sie do routera

Otóż żadne urządzenia nie mogą połączyćsiez moją siecią, żaden komp, laptop, komórka… tylko ja mogę, przez kabel.

W tej sytuacji, i przy takim opisie, możemy powiedzieć tylko że nam również bardzo przykro z tego powodu.

 

Opisz problem dokładniej, zaczynając od opisu sieci (stosowane urządzenia, ustawienia sieci itd.)

 

Philips ADSL Wireless Base Station 11g SNA6500 - wireless router

Nie pomaga resetowanie go, nagle padło wszystko gdy przeglądałem sobie facebooka za pomocą mojego telefonu, po tym żadne urządzenia nie mogą się podłączyć do sieci.

Urządzenia widzą sieć Wi-FI jednak nie mogą się z nią połączyć.

Co dokładnie ci mam podać, gdzie się to znajduje - jestem kompletnie zielony.

Wybierz losowo jedno z urządzeń z którym masz problem, usuń zapisaną sieć WiFi (SSID sieci z routera), a potem ponów wyszukiwanie. Jeśli urządzenie odnajdzie sieć, to znaczy że problem leży albo w ustawieniach routera, albo w warstwie sprzętowej.

Dodatkowo warto sprawdzić, czy przypadkiem ktoś nie zalogował się do routera i nie zmienił hasła WiFi.

Jak sprawdzić to, czy ktoś go nie zmienił?

Napisałem już: usunąć sieć z wybranego urządzenia, i wyszukać ją ponownie. Jeśli urządzenie ją znajdzie - wykryje je jako nową sieć i powinno zapytać o hasło. A jeśli sieć nie ma zabezpieczeń - to przy próbie połączenia pojawi się jakiś konkretny komunikat błędu.

Otóż tak.

Z laptopa kolegi, usuneliśmy sieć, ponownie chcieliśmy się do niej podłączyć, wpisując hasło. Wpisujemy je, “łączenie…” przez około 30 sekund i potem nic, jest napisane, że nie da rady.

Ciekawe - nie znam komunikatu w którego treści byłoby zdanie “nie da rady”. Precyzja to podstawa: co dokładnie stoi w tym komunikacie ?

“System Windows nie może nawiązać połączenia…”