Nie można połączyć z dyskiem sieciowym (OneDrive)

Zmapowałem Onerive według instrukcji, działa, ale po ponownym uruchomieniu systemu znów trzeba jakby się logować do dysku. Ze zmapowanym pendrivem w routerze nie miałem takiego problemu kiedyś. Co poradzić?

Co to za instrukcja? To nie jest dysk sieciowy tylko chmurowy. Nie mapuj tylko pobierz dedykowaną do tego aplikację jeśli masz Win7 lub wcześniejszy. W późniejszych jest wbudowane.

Mapowanie działało kiedyś na samym początku wprowadzenia usługi. Od dłuższego czasu chyba nie działa i nie jest potrzebne. Zasada działania polega na synchronizacji, a nie mapowaniu.

Jakbym nie wiedział, ale da się zmapować tylko chodzi o “zapamiętanie połączenia”

Instrukcja https://www.thurrott.com/cloud/microsoft-consumer-services/onedrive/3638/onedrive-tip-map-your-cloud-storage-as-a-drive-in-file-explorer jak i każda inna mówi to samo