Od dwóch dni nie mogę się połączyć z moim wifi za pomocą komputera, choć wcześniej bez problemu mogłem. Inne urządzenia łączą się z moim wifi. Co ważne, mój komputer z innymi sieciami wifi łączy się bez problemu (wykorzystałem funkcję przenośny hotspot wifi w telefonie). W końcu przeinstalowałem dzisiaj system. Przez kilka godzin połączenie z internetem było, jednak po kilku godzinach instalacji gier ze Steam’a prędkość mocno zmalała. Zresetowałem router - ponownie wyskoczył komunikat “Nie można się połączyć z tą siecią”. Uruchomiłem ponownie komputer - nie pomogło. Odinstalowałem sterownik karty sieciowej i ponownie zainstalowałem - nie pomogło. Wyłączyłem zaporę systemu Windows - nie pomogło. Jako że moja karta sieciowa to taki pendrive, to sprawdziłem jak działa na innym laptopie. Z moim wifi udało mi się wtedy połączyć. Oczywiście wyłączyłem wtedy wbudowaną kartę sieciową laptopa. Po wielu próbach na komputerze udało mi się w pewnym sensie połączyć z wifi - łączność z routerem jest, ale nie ma dostępu do internetu.
Przed i po reinstalacji systemu wygenerowałem raport o karcie sieciowej za pomocą komendy “netsh wlan show wlanreport”. Przed reinstalacją systemu było ok. 80 niepowodzeń pod hasłem “Dynamiczna wymiana kluczy nie powiodła się w skonfigurowanym czasie”. Świeżo po reinstalacji nie było żadnych niepowodzeń. Natomiast teraz jest 39 niepowodzeń pod tym właśnie hasłem.
System: Windows 10 Home 1703
Karta sieciowa: TP-LINK TL-WN821N
Jak mogę naprawić ten problem?