Nie można się zalogować do poczty

Witam. Mam problem z zalogowaniem się do poczty w o2.pl przez Outlook Express od dwóch dni. Numer błędu to: 0x800CCC0F. Czym to może być spowodowane? Proszę o pomoc.

mam dokładnie to samo , wina na 100% leży po stronie o2.
poinformowałem ich dzisiaj o tym.
dzieje się tak wyłącznie przy użyciu bezpiecznego połączenia SSL na protokole POP3 - port 995
napisz do nich za pomocą formularza na ich stronie , być może jeśli otrzymają więcej zgłoszeń to tego nie zignorują.
jak dowiesz się czegoś więcej to daj tutaj znać.

Na jakim systemie odbierasz pocztę?

xp i outlook express ale to bez znaczenia.
mam też konto pocztowe na wp i przy tych samych ustawieniach wszystko działa.
problem z o2 zaczął się przedwczoraj po południu.

Zmieniłem na Microsoft Outlook 2010 i wszystko działa.

1 polubienie

masz włączone bezpieczne połączenie SSL i protokół POP3 ?
jak odznaczę bezpieczne połączenie to na outlook expresie też działa ale nie radzę w ten sposób korzystać z poczty.

1 polubienie

Tak jak doradzałem - trzeba było napisać do działu technicznego zamiast kombinować i wgrywać takie paszkwile jak Outlook 2010
Wina leżała po stronie o2 , dzisiaj to naprawili.

Outlook 2010 jest bardziej rozbudowany niż Outlook Express.

1 polubienie

Albo jakieś darmowe programy co są nadal rozwijane.