Witam. Mam problem z zalogowaniem się do poczty w o2.pl przez Outlook Express od dwóch dni. Numer błędu to: 0x800CCC0F. Czym to może być spowodowane? Proszę o pomoc.
mam dokładnie to samo , wina na 100% leży po stronie o2.
poinformowałem ich dzisiaj o tym.
dzieje się tak wyłącznie przy użyciu bezpiecznego połączenia SSL na protokole POP3 - port 995
napisz do nich za pomocą formularza na ich stronie , być może jeśli otrzymają więcej zgłoszeń to tego nie zignorują.
jak dowiesz się czegoś więcej to daj tutaj znać.
Na jakim systemie odbierasz pocztę?
xp i outlook express ale to bez znaczenia.
mam też konto pocztowe na wp i przy tych samych ustawieniach wszystko działa.
problem z o2 zaczął się przedwczoraj po południu.
Zmieniłem na Microsoft Outlook 2010 i wszystko działa.
masz włączone bezpieczne połączenie SSL i protokół POP3 ?
jak odznaczę bezpieczne połączenie to na outlook expresie też działa ale nie radzę w ten sposób korzystać z poczty.
Tak jak doradzałem - trzeba było napisać do działu technicznego zamiast kombinować i wgrywać takie paszkwile jak Outlook 2010
Wina leżała po stronie o2 , dzisiaj to naprawili.
Outlook 2010 jest bardziej rozbudowany niż Outlook Express.
Albo jakieś darmowe programy co są nadal rozwijane.