Astreuz
(Astreuz)
8 Sierpień 2016 08:38
#1
Witam, borykam się z problemem już dosyć długo, otóż chodzi o to, że ciągle na windowsie mam w tej fladze błąd jeden o treści: Włącz Usługę Centrum Zabezpieczeń Systemu Windows (Ważne). Jednakże gdy w nie kliknę, natychmiast włącza się komunikat: Nie można uruchomić usługi Centrum zabezpieczeń systemu Windows. Ktoś jakieś porady, coś?
Stan usługi sprawdzisz w services.msc. Powinna być ustawiona na automatyczny start.
Astreuz
(Astreuz)
8 Sierpień 2016 18:40
#3
a czego mam tak dokładniej szukać? Usług jest sporo i nie wiem o którą chodzi.
Astreuz
(Astreuz)
8 Sierpień 2016 22:41
#5
Problem w tym, że nie ma centrum zabezpieczeń systemu windows ani security center na liście usług.
Dimatheus
(Dimatheus)
9 Sierpień 2016 01:22
#6
Hej,
A nie jest to przypadkiem jakaś modyfikowana wersja systemu, z której po prostu usunięto jakieś elementy systemowe?
Pozdrawiam,
Dimatheus
Astreuz
(Astreuz)
9 Sierpień 2016 14:29
#7
NIe wydaje mi się, gdyż wcześniej wszystko działało,gdy windows 7 był w pełni wspierany przez microsoft. Jedynie ,spamiło" mi o utworzenie kopii zapasowej. System postawiłem jak wychodziła właśnie 7’ka może z pół roku po premierze, miał bodajże tylko jeden format dysków ale to dawno. Teraz, gdy widzę, że komputer spada na wydajności, korzystam z programów do czyszczenia komputera typu ccleaner, malvarebytes anti-malware.
Atis
(Atis)
9 Sierpień 2016 16:14
#8
Farbar Recovery Scan Tool - Raport obowiązkowy
Pobierz i uruchom Farbar Service Scanner Zaznacz wszystkie pozycje i kliknij Scan.
Pokaż raport z tego programu.
Astreuz
(Astreuz)
9 Sierpień 2016 22:32
#9
http://wklej.se/pawel Tak wygląda log z tego programu.
#Edit 1- pobrałem ten plik wscsvc.dll i skopiowałem do właściwego folderu
#Edit 2- poprawione, przepraszam za kłopot.
Dimatheus
(Dimatheus)
10 Sierpień 2016 04:09
#10
Zgodnie z tematem, do którego linka podał Atis, logi wklejamy w odpowiednie miejsce, a do posta dodajemy tylko linka do wklejki. Proszę poprawić swojego posta w tym zakresie, inaczej wyląduje w koszu.
Atis
(Atis)
10 Sierpień 2016 09:50
#11
Nie pobiera się przypadkowych plików z internetu, bo do tego służy systemowe narzędzie SFC:
https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/929833
Wszystkie programy > Akcesoria > Wiersz polecenia > Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator
Wpisz i zatwierdź enterem:
sfc /scanfile=C:\Windows\system32\wscsvc.dll
Rekonstrukcja Centrum Zabezpieczeń
Masz pokazać logi z FRST.
Farbar Recovery Scan Tool - Raport obowiązkowy
Atis
(Atis)
10 Sierpień 2016 20:00
#13
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
CMD: sfc /scanfile=C:\Windows\system32\wscsvc.dll HKU\S-1-5-21-48624932-3266488684-2313955220-1001…\Policies\Explorer: [NoInstrumentation] 1 HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Toolbar: HKLM - No Name - {1DAC0C53-7D23-4AB3-856A-B04D98CD982A} - No File Toolbar: HKU\S-1-5-21-48624932-3266488684-2313955220-1001 -> No Name - {1DAC0C53-7D23-4AB3-856A-B04D98CD982A} - No File Tcpip…\Interfaces{005D4990-A3F1-4C6C-8DB2-36EED25ABB4E}: [DhcpNameServer] 91.205.74.25 8.8.8.8 Tcpip…\Interfaces{F4DCDA3D-9011-4303-94C0-5C4ED0B9EDA1}: [DhcpNameServer] 7.254.254.254 FF Extension: Default - C:\Mozilla Firefox\browser\extensions{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.xpi [2016-06-10] CHR HKLM…\Chrome\Extension: [dhhejlifdlcgcmogbggeomfodgklfaem] - https://clients2.google.com/service/update2/crx CHR HKLM…\Chrome\Extension: [lpeeaghdjmhlakojjcgfdhgcejdaefmi] - https://chrome.google.com/webstore/detail/lpeeaghdjmhlakojjcgfdhgcejdaefmi S3 FairplayKD; ??\C:\ProgramData\MTA San Andreas All\Common\temp\FairplayKD.sys [X] S0 ignis; system32\DRIVERS\ignis.sys [X] U4 klkbdflt2; system32\DRIVERS\klkbdflt2.sys [X] 2005-04-08 04:16 - 2016-04-05 19:43 - 0000220 ____H () C:\Users\kamilooo\AppData\Roaming\kamilooolog.dat 2016-04-14 11:40 - 2016-04-14 11:40 - 0521042 _____ () C:\ProgramData\1460626213.bdinstall.bin 2016-04-14 11:43 - 2016-04-14 11:43 - 0025792 _____ () C:\ProgramData\1460627009.bdinstall.bin 2016-05-27 19:52 - 2016-05-27 19:52 - 0019119 _____ () C:\ProgramData\1464371572.bdinstall.bin 2016-05-27 19:56 - 2016-05-27 19:56 - 0025572 _____ () C:\ProgramData\1464371802.bdinstall.bin Task: {161A20A3-8D35-4880-912E-C1D281420A4F} - System32\Tasks{4F1BA73E-D8A6-491E-AAAA-2433FE28E443} => pcalua.exe -a C:\Users\kamilooo\Downloads\GTAIV_TU5.exe -d “D:\Mozilla Firefox” Task: {56182F00-9828-47F5-9250-984F9E98266A} - System32\Tasks{D4996E4E-DF29-4503-B125-7D0D21A49366} => pcalua.exe -a “C:\Filmy,piosenki,zdjęcia,gry\Piosenki i Gry\Gry\Call Of Duty-Modern Warfare III\Call of Duty Modern Warfare 3 full game SP-MP -=AviaRa=-\Call of Duty Modern Warfare 3.part1.exe” -d “C:\Filmy,piosenki,zdjęcia,gry\Piosenki i Gry\Gry\Call Of Duty-Modern Warfare III\Call of Duty Modern Warfare 3 full game SP-MP -=AviaRa=-” Task: {79D5FFC9-0B9C-44A9-8EF7-95A25623612C} - System32\Tasks{953F46D5-6B5D-4CAE-B452-98067F0F7EDB} => pcalua.exe -a “C:\Program Files\InstallShield Installation Information{C4A4722E-79F9-417C-BD72-8D359A090C97}\setup.exe” -c -runfromtemp -l0x0015 -removeonly Task: {A943D448-8A45-4087-9B42-4ECAEA6B6017} - System32\Tasks\HP Photo Creations Communicator => C:\Users\kamilooo\AppData\Roaming\HP Photo Creations\Communicator.exe [2011-04-26] () Task: {D30FD2FF-2A8D-4C51-80A2-F83C44AB5383} - System32\Tasks{1C7B0217-9A01-4D1A-953B-527204E21206} => pcalua.exe -a “C:\Program Files\InstallShield Installation Information{C4A4722E-79F9-417C-BD72-8D359A090C97}\setup.exe” -c -runfromtemp -l0x0015 -removeonly Task: {D3E82D5A-837E-4ECD-9879-A74F207C5057} - System32\Tasks{D63CEE2F-950A-470C-8127-AB95F1C3BC88} => pcalua.exe -a “C:\Users\kamilooo\Desktop\Energy SAMP\Energy SAMP\MultiMod\MultiMod.exe” -d “C:\Users\kamilooo\Desktop\Energy SAMP\Energy SAMP\MultiMod” Task: {F6577C51-3555-483D-830D-405C6E8026A2} - System32\Tasks{B3A2E8BF-E298-4C44-B1C0-C5D90DFAAAEA} => pcalua.exe -a “C:\Users\kamilooo\Downloads\W7DSA_v1.1\Windows 7 DreamScene Activator 1.1.exe” -d C:\Users\kamilooo\Downloads\W7DSA_v1.1 Task: {F6EB883D-F224-419B-96D3-519DEE0CE657} - \SmartWeb Upgrade Trigger Task -> No File <==== ATTENTION Task: C:\Windows\Tasks\Driver Booster Scan.job => C:\Program Files\IObit\Driver Booster\Scheduler.exe Task: C:\Windows\Tasks\Driver Booster Update.job => C:\Program Files\IObit\Driver Booster\AutoUpdate.exe Reg: reg delete HKCU\Software\Google /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Google /f EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.
Atis
(Atis)
10 Sierpień 2016 22:29
#15
Skasuj folder C:\FRST
SFC nie potrafi naprawić tego pliku.
Atis
(Atis)
11 Sierpień 2016 12:54
#17
Nie chciałem nowego logu.
Usługa nie działa, bo cały klucz został skasowany z rejestru i w linku jest poradnik jak to naprawić.
Astreuz
(Astreuz)
11 Sierpień 2016 21:35
#18
Jeśli chodzi o poradnik z rekonstrukcji centrum windows to zrobiłem wszystko tak, jak tam jest napisane. Wyskoczyło gdzie jest log- w windowsowym folderze w logach w cbs, plik CBS.log, jednakże gdy próbuję go otworzyć, aby skopiować tutaj cokolwiek, wita mnie komunikat ,Odmowa dostępu" , jestem na koncie administratora jakby nie było.Dodam, ze wyskoczył błąd, że znalazło uszkodzone pliki, ale nie może naprawić niektórych z tych plików
Atis
(Atis)
12 Sierpień 2016 07:37
#19
Przede wszystkim miałeś zrekonstruować brakujący klucz rejestru.
W jaki sposób wyświetlić szczegóły pliku CBS jest opisane w linku pomocy Microsoftu, który podałem w drugiej mojej odpowiedzi.
Astreuz
(Astreuz)
12 Sierpień 2016 08:54
#20
No tak, tylko że problem jest w tym, że wpisując:
findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt"
Okienko mryga raz i dalej nie dzieje się nic, nic się nie otwiera ( konsola otwarta jako administrator).
Natomiast wpisując:
findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%kamilooo%\Desktop\sfcdetails.txt"
Wyskakuje komunikat: System nie może odnaleźć określonej ścieżki.