Nie można zalogować się na router

(Lusia19971) #1

Witam.

Jeśli był taki wątek to bardzo przepraszam, ale niestety z nerwów nie miałam głowy do szukania podobnego. A więc moim problemem jest to, że nie mogę zalogować się na router. Wczoraj zresetowałam router bo wolnym połączeniu na jednym z dwóch korzystających z niego komputerów. Zmieniła się nazwa sieci (czy może routera? Sieć lokalna jest jako nazwa stara) oraz sieć nie jest zabezpieczona. Mam adres IP, połączenie przez kabel, ale gdy wpisuje adres w IE to wyskakuje "Nie można odnaleźć sieci Web" i podobne komunikaty na innych przeglądarkach.

Model routera to WL-5460AP .

Jestem naprawdę zielona w tych sprawach i prosiłabym o szczegółową instrukcję.. Dodam jeszcze, że adres wzięłam z nmd.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

(Drobok) #2

Przytrzymaj przycisk reset aż utracisz połączenie z routerem (wyświetli ci się problem z siecią/brak połączenia) wtedy wyczyść ciastka przeglądarki i wpisz w adres routera taki jaki masz na nalepce / instrukcji.

(Lusia19971) #3

Podczas połączenia lokalnego czy bezprzewodowego?

(Drobok) #4

Kablem :slight_smile:

(Lusia19971) #5

Przytrzymałam przez ok. 15s-20s i nie było problemu z siecią. Jedynie router "zmienił" kolor światełek oraz niektóre się powyłączały a potem wróciły do poprzednich ustawień.

(Drobok) #6

Połączenie z netem działa ? Co wpisujesz w adres przeglądarki ? Spróbuj 192.168.100.252. Ew zobacz listę użytkowników na routerze :slight_smile:

To jest router czy ap ?

W konfiguracji połączenia któregoś z pc wpisz 192.168.0.1, maskę 255.255.255.0. Potem spróbuj połączyć się z ap pod ip z naklejki.

(Lusia19971) #7