panna_eve
(Ewelina Rosinska)
27 Październik 2009 19:30
#1
Witam
Mam problem z dyskiem zewnętrznym (I:) , niemoge otworzyć go inaczeni niz przez opcje eklsploruj, ponadto sam przestawia mi sie zagar, komputer zawiesza się , często bez powodu rozłącza się internet.
Wczesniej miałam podobny problem z dyskami c: i d: , wkleiłam na to forum logi z OTL i uzyskałam skuteczną pomoc jednak zrobiłam to bez podłączonego dysku zewnętrzengo I: . próbowałam samodzielnie rozwiązac ten problem przez analogię to wcześneijszego rozwiąznia ale neistety nie radzę sobie;).bardzo prosze o pomoc
pozdrawiam
logi z OTL
http://wklej.org/id/187599/
Leon1
(Leon$)
27 Październik 2009 21:16
#2
podłącz dysk zewnętrzny
OTL w oknie Custom Scans-Fixes wklej następujący skrypt:
:Processes explorer.exe :OTL O4 - HKLM…\Run: [] File not found O4 - HKLM…\Run: [CmPCIaudio] File not found O4 - HKLM…\Run: [userFaultCheck] File not found O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab (Reg Error: Key error.) O32 - AutoRun File - [2009-10-12 23:01:15 | 00,000,055 | RHS- | M] () - I:\autorun.inf – [NTFS] :Files I:\autorun.inf :Reg [-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2] :Commands [emptytemp] [start explorer] [Reboot]
Kliknij w Run Fix. Zatwierdź restart komputera.
Start >> wyszukaj >> ComboFix.txt
przeskanuj jeszcze raz i pokaż nowy log OTL
Pobierz System Repair Engineer
http://www.cybertrash.pl/images/tata/System%20Repair/System%20Repair%20Engineer.html
przeskanuj daj log
panna_eve
(Ewelina Rosinska)
27 Październik 2009 21:54
#3
Leon1
(Leon$)
28 Październik 2009 13:46
#4
uruchom System Repair Engineer zakładka System Repair >> Browser Add-ons >> odszukaj i usuń
Logi wyglądają na czyste
Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.
zrób optymalizacje uruchamiania
http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i … 378.0.html
Bonjoura możesz usunąć tym http://download.gizmoproject.com/jasmin … onjour.exe
W OTL kilknij CleanUp
Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html gdy będą wirusy pokaż raport
lub
Dr.WEB CureIt! http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … It!+4.44.5