chaos1
(chaos_)
30 Kwiecień 2013 10:49
#1
Witam.
Od kilku dni nie otwierają mi się niektóre strony.
Próbowałem różnych przeglądarek i zawsze wyskakuje “Nie odnaleziono serwera”.
W końcu spróbowałem podłączyć inny komputer do tej samej sieci, i tam wszystko normalnie się otwiera.
Antywirus niczego nie wykrył, dlatego proszę o sprawdzenie logów.
OTL http://www.wklej.org/id/1026351/
Extras http://www.wklej.org/id/1026352/
GMER http://www.wklej.org/id/1026353/
Acorus
(Acorus)
30 Kwiecień 2013 11:31
#2
Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
:OTL DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] – C:\Users\XXX\AppData\Local\Temp\YhpCISSs.sys – (YhpCISSs) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] – system32\DRIVERS\pcdrndisuio.sys – (PcdrNdisuio) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] – C:\Windows\system32\drivers\EagleXNt.sys – (EagleXNt) IE - HKLM…\SearchScopes{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: “URL” = http://search.certified-toolbar.com?si= … id=3374&q={searchTerms} O4 - HKLM…\Run: [] File not found O4 - HKLM…\Run: [NPSStartup] File not found O4 - HKU\S-1-5-21-2965248196-789293487-4014281103-1000…\Run: [EA Core] “C:\Program Files\Electronic Arts\EADM\Core.exe” -silent File not found O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} http://java.sun.com/update/1.7.0/jinsta … s-i586.cab (Reg Error: Key error.) O16 - DPF: {CAFEEFAC-0017-0000-0017-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.7.0/jinsta … s-i586.cab (Reg Error: Key error.) O16 - DPF: {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.7.0/jinsta … s-i586.cab (Reg Error: Key error.) [2011-12-19 12:31:45 | 000,003,954 | ---- | C] () – C:\Users\XXX\AppData\Roaming\wklnhst.dat [2012-08-04 11:59:33 | 000,000,000 | —D | M] – C:\Users\xxx\AppData\Roaming\EurekaLog :Commands [emptytemp]
Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.
.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/
Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”
chaos1
(chaos_)
30 Kwiecień 2013 14:31
#3
Acorus:
Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej: Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/ Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”
Nawet ta strona się nie otwiera.
Pobrałem i zainstalowałem ten program z innego źródła, ale nie da się go zaktualizować.
Wiec przeskanowałem system bazą wirusów z początku kwietnia i nic nie znalazło.
alfar
(Aleksander)
30 Kwiecień 2013 15:04
#4
Sorki, że się wcinam. Nie jestem fachowcem, ale miałem bardzo podobny problem (na łączach TP/Orange - Neostrada) i rozwiązałem go zmieniając w ustawieniach rutera DNS na te z OpenDNS:
208.67.222.222
208.67.220.220
Co prawda piszesz, że inny komputer w tej samej sieci nie wykazywał takich objawów, jednak taka próba na pewno Ci nie zaszkodzi, a i roboty z tym nie ma wiele. Jeśli to pomoże, na pewno łatwiej będzie Ci kontynuować zalecenia Acorusa
chaos1
(chaos_)
30 Kwiecień 2013 16:32
#5
To była wina DNS, wystarczyło tylko ustawić “Uzyskaj adres serwera DNS automatycznie”
Problem rozwiązany