Nie otwieraja sie strony www. Żadna!

Witam,jestem laikiem wiec zwracam sie do specjalistow:)

po uruchomieniu przegladarki internet explorer,ktora otwiera sie bez zarzutu,nie otwiera sie zadna strona http://www.zadna.pojawia sie komenda ze “nie moze otworzyc tej strony”.polaczenie z internetem jest,

obok stoi drugi laptop i korzysta z tej samej sieci polaczeniem wifi i wszystko smiga bez zarzutu.podejrzewam ze cos w ustawiniach mam nie tak.ale co?

program operacyjny vista,laptop toshiba model equium a-200.

z góry dzieki za odpowiedz.

odinstaluj Antyvirusa bo prawdopodobnie zablokowal polaczenie z netem mozesz jeszcze sprawdzic zapore w systemie

zainstaluj ponownie antyvirusa

antywirus to Norton,ale on nie byl aktualizowany, a podczas kilku prob odinstalowania poprzez kontrol panel nie udaje sie ,pisze ze nie mam uprawnien jakis.co dziwne gdyz od roku mam ten sprzet i w tym czasie internet chodzil jak trzeba.mialem zainstalowanego przeze mnie avasta,odinstalowalem,zrobilem restart ale problem istnieje dalej.

dzieki za pomoc,moze jest jeszcze jakis sposob?

wpisz w konsoli: ping www.google.pl i napisz jak komenda odpowiedziała.

Win+R -> wklej ping -t wp.pl -> ENTER -> napisz, co widzisz na ekranie

otwiera sie na dwie,trzy sekundy okno w ktorym na czarnym tle bardzo szybko przesuwaja sie linie,wiersze z jakimis komendami na bialo po czym okno znika.

Dodane 25.07.2011 (Pn) 21:52

zgodnie ze wskazowkami uczyniłem i otrzymałem

“No restore point have been created on your computer’s system disk.to create a restore point open SYSTEM PROTECTION”

odinstalowalem avasta ktorego sam instalowalem rok temu.ale jest jeszcze norton ktory najpewniej był w kompie od nowosci,a na pewno jak ja go nabyłem,tyle ze go nie opłacałaem.probowałem dzis odinstalowac nortona ale sie nie daje.pisze ze braqk mi uprawnien,tylko dziwne bo jakis czas temu ten sam norton byl,nic sie przy nim nie robilo a internet chodzil.