Nie pamiętam adresu email użytego przy tworzeniu konta origin

Witam.

Sprawa dotyczy dokładnie syna mojego sąsiada.

W programie Origin lub na stronie EA na pewno masz numer na infolinie. W kilka minut wszystko ci wyjaśnią.

Zastanawia mnie jedno. Dlaczego ludzie zamiast szukać informacji w FAQ danego produktu/usługi czy choćby supporcie pierwsze co robią to lecą na najbliższe możliwe forum?

Bo po co na pierwszy ogień wydawać kasę na numery pomocy technicznej, jak możliwe że ktoś miał podobny problem i mógł go bez pomocy “płatnej” rozwiązać ?

Teraz większość osób ma darmowe rozmowy ale bardziej chodzi o szybkość rozwiązania problemu. Nie wiem czy masz jakieś dziecko w okolicy ale jeśli tak to wiesz co taki jest w stanie zrobić jeśli nie może zagrać w swoją ulubioną grę. Poza tym jak nie telefon to można napisać ticketa do supportu. Ale nie szerzmy offtopu :wink:

Próbowałeś kiedyś pisać do supportu Origin? Ja wczoraj próbowałem przez pół dnia… Jeszcze tak powalonego działu pomocy technicznej nie widziałem. Jeśli nie masz konta nie napiszesz do nich w ogóle… Próbowałem pisać ze swojego, niestety strona się nie ładowała. Ja nie mam darmowych minut na stacjonarne a wiem, że takie numery są drogie…

Battlelog. Bo oczywiście nie da się zrobić normalnego multi, tylko jakieś śmieszne battlelogi, zanim uda się grę z tej strony włączyć to idzie się nieźle wnerwić. Ale tak jak koledzy pisali, raczej tylko infolinia. I nie wszystkie numery są numerami premium, ja dzwoniąc z Francji do Playstation Polska za 8 minut rozmowyt zapłaciłem niewiele ponad 2 euro :slight_smile:

https://help.ea.com/pl/contact-us/new/?product=origin&platform=pc&category=manage-my-account&issue=cant-log-in&subject=dsadsad&formName=fbform

na dole masz info jeśli nie możesz się zalogować - podajesz dane i Origin do Ciebie oddzwoni - zazwyczaj czeka się maks 1 dzień.

lordjahu , dzięki :smiley: zadzwonili dosłownie po wysłaniu zgłoszenia.

Jak się okazało, młody jest niepełnoletni dlatego nie ma możliwości aby się zalogował