Nie udało się znaleźć adresu DNS serwera 127.0.0.1


(asusek99) #1

Witam, piszę w sprawie pomocy, ponieważ chciałbym postawić swoją stronę internetową na swoim laptopie, jednak strona ta działa tylko i wyłącznie na localhost, na 127.0.0.1 już nie, wyskakuje błąd DNS w Chrome. Do routera CISCO EPC3928S podłączony jest TPLINK TL-WR740N, a sam CISCO jest w trybie bridge. Router ma zrobione przekierowanie portów, jednak sądzę że to nie jest jego wina, bo nawet wewnętrznie IP wpisane w przeglądarkę (192.168.1.100) nie działa. Dla jasności próbowałem już zmieniać porty na 9080, 8080 ale to nic nie daje. Dalej działa tylko localhost. Czy jesteście Państwo w stanie mi pomóc? Były już takie przypadki? System laptopa to Windows 10, a program to WebServ, aczkolwiek na XAMPP także ten sam błąd. Zapora, defender są wyłączone a antywirusa i firewalla nie ma. Skype także nie, a usługa IIS jest wyłączona. Z góry dziękuję za pomoc, Pozdrawiam


(roobal) #2

Sprawdź w XAMPP czy Apache nasłuchuje na 127.0.0.1 czy na 0.0.0.0. Jeśli na 127.0.0.1 to zmień na 0.0.0.0.


(asusek99) #3

Było: Listen 80 , a wcześniej #Listen 0.0.0.0:80 więc po odhashowaniu i zahashowaniu wczesniejszego nie działa nic, ani localhost ani 127.0.0.1.

Edit: Teraz natomiast nie wiedzieć czemu jest: Serwer www.localhost odrzucił połączenie.


(bachus) #4

http://localhost


(asusek99) #6

Panie “Ekspercie” nie wiem czy jest pan świadom, ale program GOOGLE CHROME automatycznie dodaje www przed localhost.
Czy mogę liczyć na jakies normalne i coś wnoszące odpowiedzi na temat? Takie jak odpowiedz Pana roobal?


(asusek99) #7

W pliku hosts nic nie było zmieniane, jest jak było wszystko zahashowane.


(bachus) #8

Panie “nowy” nie wiem czy jest Pan świadom, ale trochę pierdoły Pan pisze o przekierowaniu przez Chrome - zakładam też oczywiście, że znając ten “syndrom” (?) Chrome użył Pan innej przeglądarki.
Co do samego problemu zaczął bym od przeszukania katalogu serwera pod kątem " *htaccess " i sprawdzeniu, czy nie ma dziwnych wpisów ‘www.localhost’. Inna sprawa, że warto sprawdzić, czy to nie cuda wynikające z programów AV (Avast itd.).


(roobal) #9

Przeładowałeś usługę Apache po zmianie konfiguracji?