Witam wszystkich Zaznaczam na wstępie iż jestem totalnym laikiem w tych sprawach
1.) Mój problem polega na tym iż nie mogę uruchomić w ogóle Panelu sterowania Gdy chcę tam wejść pojawia mi się okno panelu sterowania (ale nie ma tam żadnych ikonek !) i wywala błąd “Eksplorator Windows przestał działać”…
2.) Problem jest też z “Centrum sieci i udostępniania” gdyż przez to miejsce muszę się łączyć z internetem tworząc połączenie w ustawieniach. Chodzi o to, że wcześniej zaraz po uruchomieniu komputera klikałem w zasobniku systemowym na ikonkę tegoż centrum i ręcznie uruchamiałem mojego neta…Teraz problem wygląda tak samo jak z Panelem sterowania czyli gdy chcę uruchomić neta klikam w miejsce gdzie mama to zrobić i…wywala błąd “Eksplorator Windows przestał działać”
Internet wprawdzie uruchamia się sam ale gdzieś tak po około 10 minutach od włączenia komputera…-_-
Wszystkie sterowniki do kart graficznych, dźwiękowych, flash player itp. są AKTUALNE. System to Windows 7 Ultimate 32 bity.
Skanowałem kilka razy cały system Malwarebyte’s i Comodo Internet Security Premium ale nic nie zostało znalezione
Można spróbować naprawy integralności plików metodą sfc:
Menu Start-> wpisz CMD -> wynik wyszukania kliknij prawym myszy i wybierz opcję “Uruchom jako Administrator”-> w konsolę wpisz sfc /scannow -> potwierdź enter-> poczekaj na zakończenie skanowania-> wykonaj monit o restart-> daj znać.
Nie dobrze, gdyby pliki odpowiedzialne za .cpl były uszkodzone to po sfc powinny zostać naprawione. Być może jest infekcja, która nie została wykryta przez skanowanie. Skontaktuj się z Modem, zapytaj czy postawić nowy temat w “Bezpieczeństwo” z wymaganymi logami OTL otl-gmer-rsit-dss-inne-instrukcje-t370405.html ewentualnie czy przeniesie ten temat i dodasz logi. Myślę że sprawdzenie systemu przez specjalistów z działu Bezpieczeństwo nie zaszkodzi.
Z tego wynika, że ja nie mam zainstalowanego Windows Search 4.0…