Nie wiem gdzie zalozyc forum

(God2019) #1

potrzebuję informacji gdzie mółgbym założyc forum za darmo które ma panel administracyjny rozwinięty zaawansowanie, mówiac krótko chce sie rozwinąć na bardziej rozwiniętym forum;Dpomozcie mi

(Mateusz) #2

Osobiście polecam założenie darmowego hostingu i zainstalowanie tam skryptu forum, wtedy będziesz miał pełną kontrolę nad serwisem, ale szczerze odradzam darmowe hostingi z powodu ich awaryjności. Jest jeszcze drugie wyjście, mianowicie kupno hostingu taniego (np. na Allegro) to jest koszt w granicach 15 zł. Co do serwisów oferujących darmowe fora to nie polecam, ponieważ mają one wiele mankamentów takich jak brak możliwości wgrania skórek, wtyczek itp. jak i rzadkie backupy. W każdym razie jeżeli to ma być jakieś poważniejsze przedsięwzięcie to warto zainwestować te parę złotych.

(God2019) #3

własnie sie zastanawiam nad założeniem darmowego hostingu bo kolega coś mi tłumaczył, ale mam mały problem jestem zielony w tym temacie jakiś poradnik jak to zrobić od podszewki krok po kroku elegancko napisane?macie coś takiego??

(Fingerboarding) #4

Zainstaluj sobie na localhoscie serwer ISS Windowsowy , będziesz miał forum *prawie* jak Dobreprogramy. :smiley:

(Mateusz) #5

Masz na myśli założenie konta na darmowym hostingu czy założenie darmowego hostingu. Jeżeli to drugie to musisz sporo zainwestować w konto reseller (300-2000+ zł.), ewentualnie kupić serwery, ale domniemam, że chodzi Ci o założenie konta na darmowym hostingu :smiley: w takim razie polecam Ci odwiedzić http://awardspace.com.

(Sebazzdw) #6

vdd.pl masz tam dostęp do FTP (o ile wiesz co to jest...)

(God2019) #7

chodzi mi o założenie konta na darmowym hostingu czy ktoś by mógł mi w tym pomóc proszę o kontkakt gg:3015384 lub aqq:4757077 :?

(Skr3czu) #8

Pomagamy na forum, a nie na GG.

Jeżeli chcesz mieć darmowy serwer to zobacz:

lua.pl

yoyo.pl

Od razu forum to:

fora.pl

ok1.pl

Pozdrawiam

(patrx95) #9