potrzebuję informacji gdzie mółgbym założyc forum za darmo które ma panel administracyjny rozwinięty zaawansowanie, mówiac krótko chce sie rozwinąć na bardziej rozwiniętym forum;Dpomozcie mi
Osobiście polecam założenie darmowego hostingu i zainstalowanie tam skryptu forum, wtedy będziesz miał pełną kontrolę nad serwisem, ale szczerze odradzam darmowe hostingi z powodu ich awaryjności. Jest jeszcze drugie wyjście, mianowicie kupno hostingu taniego (np. na Allegro) to jest koszt w granicach 15 zł. Co do serwisów oferujących darmowe fora to nie polecam, ponieważ mają one wiele mankamentów takich jak brak możliwości wgrania skórek, wtyczek itp. jak i rzadkie backupy. W każdym razie jeżeli to ma być jakieś poważniejsze przedsięwzięcie to warto zainwestować te parę złotych.
własnie sie zastanawiam nad założeniem darmowego hostingu bo kolega coś mi tłumaczył, ale mam mały problem jestem zielony w tym temacie jakiś poradnik jak to zrobić od podszewki krok po kroku elegancko napisane?macie coś takiego??
Zainstaluj sobie na localhoscie serwer ISS Windowsowy , będziesz miał forum *prawie* jak Dobreprogramy. 
Masz na myśli założenie konta na darmowym hostingu czy założenie darmowego hostingu. Jeżeli to drugie to musisz sporo zainwestować w konto reseller (300-2000+ zł.), ewentualnie kupić serwery, ale domniemam, że chodzi Ci o założenie konta na darmowym hostingu
w takim razie polecam Ci odwiedzić http://awardspace.com.
vdd.pl masz tam dostęp do FTP (o ile wiesz co to jest…)
chodzi mi o założenie konta na darmowym hostingu czy ktoś by mógł mi w tym pomóc proszę o kontkakt gg:3015384 lub aqq:4757077 :?
Pomagamy na forum, a nie na GG.
Jeżeli chcesz mieć darmowy serwer to zobacz:
lua.pl
yoyo.pl
Od razu forum to:
fora.pl
ok1.pl
Pozdrawiam
Ja korzystałem kiedyś z fora.pl ale to nie jest aż takie profesjonalne forum. Miałem kiedyś założyć stronę sojuszu a jeśli chodzi ci o bardziej zaawansowane fora to doradzam ci hosting.