Nie włącza się netbook Sony PCG-213M

Witam. Potrzebuję waszej pomocy, mam netbooka Sony PCG-213M, problem polega na tym, że nie chce się włączyć. Po podłączeniu zasilania, świeci sie dioda ładowania, po włączeniu słychać jedynie chłodzenie, ekran czarny, nawet nie podświetlony. Kompletny brak znaku życia poza świecącą diodą oraz wspomnianym chłodzeniem. Netbook jest mojej dziewczyny która twierdzi, że nie upadł jej, nic sie nie stało, po prostu przestał działać z dnia na dizeń. Nie ma gwarancji, ponieważ był to prezent od osoby z którą teraz nie ma mozliwości kontaktu aby zdobyć gwarancję i paragon. Czy jest jakaś szansa na uratowanie?

Spróbuj tak : wyłącz kabel zasilania , wyjmij baterie , włącz netbooka , po paru minutach : włącz kabel zasilający i włącz netbooka , jak nie odpali to : wsadź baterie spróbuj go włączyć , jeśli to nie pomoże to dodaj do ostatniej opcji dodaj włącz kabel zasilania, a jeśli to nie pomoże to … tylej mojej wiedzy

Niestety to nic nie pomogło :frowning: ma ktos jeszcze jakies pomysly?

Pewnie ludzie mnie zrównają z ziemią ale słuchaj mojej rady.

Jeśli nie masz nic do stracenia, koszty serwisu są nie opłacalne to rozbieraj go na czynniki pierwsze, do gołej płyty głównej. Ściąg z niej co tylko dasz rade i do piekarnika z nią. Wkładasz płytę na brytfannie do “pieca” ok 180stopni na 7-8min bez termoobiegu.

Ja miałem identyczne problemy ze swoim HP, przestał działać z dnia na dzień - objawy jak u Ciebie. Naprawa w serwisie, nieopłacalna.

W moim przypadku okazało się ze w/w zabieg przyniósł efekty - HP działa już rok od wypiekania, a jak się sytuacja powtórzy to znowu to samo :slight_smile: Poczytaj troszkę o tym jak to zrobić i do dzieła.

Udaj się do normalnego serwisu komputerowego, nie słuchaj i nie próbuj “wypiekać” płyty głównej netbooka bo jeszcze załatwisz ja na amen. Później gwarantuję ci że nikt się nią nie zajmie. Każdy dobry elektronik serwisant się śmieje z takich pomysłów. Bardzo możliwe że jest gdześ niekontakt na pamięci czy procesorze. Ale niech zajmie się ktoś tym co się zna.

Zadzwoń jeszcze do: Infolinia techniczna VAIO-Link: Godziny: Pn.-Pt. 09.00-17.00 Telefon: 0 801 382 462 lub 22 520 24 82 Strona pomocy: www.vaio-link.com

Sa tam bardzo przyjemne osoby i możliwe że pomogą ci w załatwieniu sprawy w serwisie autoryzowanym. A są ich 2 w Polsce.