Nie wykrywa urządzeń podpiętych do USB


(Kerter86) #1

Mam problem, jak w temacie, po podpięciu myszki czy pendriva, komputer często nie wykrywa mi urządzenia, pomaga odinstalowanie każdego portu USB w menadżerze i ponowna instalacja z już podpiętym urządzeniem. Zakładam, że w kompie jest pełno syfu, bo znalazłem jeszcze dodatkowe skróty do muzyki, obrazów, wideo. Trochę już poczyściłem, ale nie mam jeszcze takiej wprawy, więc prosił bym o pomoc.

EXTRAS

OTL


(Acorus) #2

Odinstaluj RightSurf,SaveSense.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

:OTL
SRV - [2014-02-04 00:05:40 | 000,146,920 | ---- | M] (SaveSense) [On_Demand | Stopped] -- C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\SaveSenseLive.exe -- (savesenselivem)
SRV - [2014-02-04 00:05:40 | 000,146,920 | ---- | M] (SaveSense) [Auto | Stopped] -- C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\SaveSenseLive.exe -- (savesenselive)
SRV - [2014-02-01 04:23:24 | 000,103,200 | ---- | M] () [Auto | Running] -- C:\Program Files (x86)\RightSurf\updateRightSurf.exe -- (Update RightSurf)
IE - HKU\S-1-5-21-1323745071-3086265239-3371835512-1003\..\SearchScopes\{7C564646-7784-4DB7-9172-1686434E8C91}: "URL" = http://isearch.babylon.com/?q={searchTerms}affID=119816babsrc=SP_ss_d2gmntrId=26523fd60000000000000026c73d1b86
O2 - BHO: (SaveSense) - {71e129ff-6c2a-4984-818c-7e2c998b8d99} - C:\Users\Kamila\AppData\Local\SaveSense\SaveSenseIE.dll (SaveSense)
O2 - BHO: (RightSurf) - {88be1aa9-6740-461c-9e3e-f35eb8fa741c} - C:\Program Files (x86)\RightSurf\RightSurfbho.dll (RightSurf)
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [PWMTRV] rundll32 C:\PROGRA~2\ThinkPad\UTILIT~1\PWMTR64V.DLL,PwrMgrBkGndMonitor File not found
[2014-02-04 00:05:41 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Kamila\AppData\Local\SaveSenseLive
[2014-02-04 00:05:41 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\SaveSenseLive
[2014-02-04 00:05:41 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive
[2014-02-04 00:05:40 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Kamila\AppData\Roaming\SaveSense
[2014-02-04 00:05:29 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Kamila\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\SaveSense
[2014-02-04 00:05:29 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Kamila\AppData\Local\SaveSense
[2014-02-03 23:59:34 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files (x86)\RightSurf
[2014-02-03 16:06:47 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\AdwCleaner
[2014-02-04 19:10:00 | 000,000,932 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\SaveSenseLiveUpdateTaskMachineUA.job
[2014-02-04 19:05:00 | 000,000,296 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\SaveSense.job
[2014-02-04 18:27:14 | 000,000,340 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\SystemToolsDailyTest.job
[2014-02-04 00:05:48 | 000,000,928 | ---- | C] () -- C:\Windows\tasks\SaveSenseLiveUpdateTaskMachineCore.job

:Commands
[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt.


(Kerter86) #3

Nie sądziłem, że tego jeszcze aż tyle będzie, dzięki wielkie za pomoc, już jest lepiej, wklejam nowe logi.

EXTRAS

OTL

 

Za tą pomoc, to porządna flaszka się należy Tobie. :piwko:


(Acorus) #4

Nowe logi zbędne.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/

Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa "Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje."